کد خبر : 1946050 | 02 تیر 1402 ساعت 11:42 | 56.3K بازدید | 21 دیدگاه

رسمی: مدافع دورتموند به بایرن مونیخ پیوست

رافائل گریرو، مدافع بروسیا دورتموند، پس از پایان مهلت قراردادش با این باشگاه به عنوان بازیکن آزاد راهی بایرن مونیخ شد.

رسمی: مدافع دورتموند به بایرن مونیخ پیوست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ از مدتی قبل مذاکراتش را با گریرو آغاز کرده بود و حالا رسما قراردادی را تا سال 2026 با این بازیکن به امضا رساند.

این بازیکن نمایش درخشانی را در دوران حضورش در دورتموند ارائه کرد و همین موضوع توجه بایرن را جلب کرد تا مانند بسیاری دیگر از ستارگان این رقیب آلمانی در چند سال اخیر، برای به خدمت گرفتن او از دورتموند اقدام کند.

1890380

گفته می‌شد که مدیران دورتموند پیشنهادی را برای تمدید قرارداد این مدافع پرتغالی ارائه کرده بودند، اما گریرو امیدوار بود که بتواند با پیراهن بایرن مونیخ به میدان برود و به محض دریافت پیشنهاد امضای قرارداد سه ساله با این باشگاه، آن را پذیرفت.

او سابقه کار با توماس توخل در زمان حضور این مربی آلمانی در دورتموند را هم داشت و این موضوع هم نقش مهمی در تصمیم او برای ترک دورتموند و پیوستن به بایرن ایفا کرد.

1890381

گریرو که پیش از این تست پزشکی بایرن را با موفقیت پشت سر گذاشته بود، پس از امضای قرارداد به سایت رسمی این باشگاه گفت: «وقتی از بایرن با من تماس گرفتند، بلافاصله تصمیمم را گرفتم. بازی برای چنین باشگاه بزرگی باعث افتخار من است و در عین حال واقعا از زمان همکاری با توماس توخل در دورتموند، همیشه او را تحسین می‌کردم.

من بازیکنی هستم که همیشه دوست دارم توپ را در اختیار داشته باشم. دوست دارم روی بازی مسلط باشم و می‌خواهم موقعیت‌های بسیاری خلق کنم. تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانم بیشترین تعداد جام ممکن را به دست آورم. فلسفه بایرن مونیخ هم همین است.»

یکی از نکات جالب معارفه این بازیکن به عنوان بازیکن جدید بایرن، ویدیویی است که برای این کار ساخته شده است. گریرو در این ویدیو با دوچرخه در شهر مونیخ تردد می‌کند، به فروشگاه رسمی بایرن می‌رود، پیراهن این تیم را می‌خرد و سپس به سمت ساختمان اصلی این باشگاه رفته و آن را بر تن می‌کند.

دیدگاه‌ها