کد خبر : 1946862 | 06 تیر 1402 ساعت 00:39 | 34.6K بازدید | 10 دیدگاه

اخبار امیدوارکننده از ریکو: اطرافیانش را می‌شناسد

همسر سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن، در مورد وضعیت سلامتی او توضیحات مهمی را ارائه کرد.

اخبار امیدوارکننده از ریکو: اطرافیانش را می‌شناسد

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو ریکو در 28 مه، به دلیل سقوط از اسب در ال روسیو، روستایی در اندلس، به کما رفته و در بیمارستان Virgen del Rocio در سویل بستری شد. جدیدترین اخبار حاکی از بهبود وضعیت سلامتی این بازیکن دارد.

به گزارش موندو دپورتیوو، آلبا سیلوا، همسر سرخیو ریکو، با تایید روند رضایت بخش بهبودی وی گفت: "سرخیو برای بهتر شدن نیاز به زمان بیشتری دارد اما در حال حاضر نزدیکانش را می‌شناسد. او قدم به قدم در حال بهتر شدن است. سرخیو قادر به برقرار کردن ارتباط با ماست و به اسم خودمان صدایمان می‌کند و توانایی شناسایی افرادی که کنارش حضور دارند را پیدا کرده است."

1891612

همسر ریکو که یک هفته پیش از کما خارج شده امیدوار است تا او هر چه زودتر به خانه برگردد: "امیدوارم که سرخیو را زود مرخص کنند ولی برای این کار نیاز است که از سلامت او کاملا مطمئن شوند. ما به تصمیمات پزشکان اعتماد داریم و سعی می‌کنیم تا زمانی که کاملا خوب نشده در بیمارستان کنارش باشیم."

به گفته خانواده سرخیو ریکو با وجود بازیابی توان ارتباط با نزدیکان، او هنوز اتفاقی که رخ داده را به خاطر نمی‌آورد. به همین دلیل هنوز امکان مرخص شدن او از بیمارستان در مقطع فعلی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها