کد خبر : 1958447 | 27 مرداد 1402 ساعت 09:44 | 21.4K بازدید | 4 دیدگاه

سرخیو ریکو امروز بالاخره از بیمارستان مرخص می‌شود

پایان کابوس ترسناک دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن

سرخیو ریکو، دروازه‌بان اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن، امروز از بیمارستان مرخص می‌شود.

پایان کابوس ترسناک دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو ریکو بعد از حدود 3 ماه بستری امروز از بیمارستان مرخص خواهد شد. او به دلیل سقوط از اسب و آسیب از ناحیه جمجمه از اردیبهشت در بیمارستان ویرجن دل روسیو در سویا بستری شد.

دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن در این مدت تحت چند عمل جراحی حساس قرار گرفت تا خطر ضربه مغزی را رد کند. او به خاطر شرایط پیچیده‌ای که داشت بیش از زمان معمول در بیمارستان بستری شده بود.

او کارهای بازتوانی برای بازگشت به زندگی عادی را از چند روز پیش آغاز کرده و اینک آماده مرخص شدن از بیمارستان و پیگیری روند درمانی‌اش در خانه است.

دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن امروز (جمعه) بعد از سه ماه بستری قرار است از بیمارستان مرخص شود. او هنوز سلامت کامل خود را به دست نیاورده اما شرایطش به حدی پایدار شده که بتواند ادامه روند درمان خود را بدون حضور 24 ساعته در بیمارستان پیش ببرد.

1911422

هنوز به طور دقیق مشخص نشده که دلیل ضربه شدید به جمجمه ریکو سقوط از اسب بوده یا چیز دیگری اما به هر ترتیب ضربات وارد شده به حدی بوده که او را تا کما القایی پیش برد و خطر مرگ نیز به طور جدی تهدیدش می‌کرد.

این دروازه‌بان 29 ساله اسپانیایی هنوز تصمیمی برای آینده فوتبالی خود نگرفته است. به نظر می‌رسد که همه چیز به وضعیت بدنی او طی ماه‌های آتی بستگی داشته باشد. ریکو در این مدت 20 کلیو وزن کم کرده و بیش از 30 درصد عضلاتش را از دست داده است.

دیدگاه‌ها