کد خبر : 1947038 | 06 تیر 1402 ساعت 23:07 | 28.4K بازدید | 6 دیدگاه

اورتون و کارلتو به توافق دوستانه دست یافتند

دعوای حقوقی آنچلوتی و مشیری ختم به خیر شد

دعوای حقوقی کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با باشگاه اورتون ختم به خیر شد.

دعوای حقوقی آنچلوتی و مشیری ختم به خیر شد

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، که بین سال‌های 2019 تا 2021 هدایت اورتون را به عهده داشت از این باشگاه انگلیسی شکایت کرده بود. این شکایت مربوط به عدم تعهد باشگاه انگلیسی به برخی از بندهای مالی قرارداد منعقد شده بین طرفین بود.

جان مهرزاد کی سی، نماینده حقوقی کارلو آنچلوتی، امروز از بسته شدن این پرونده خبر داد. او اعلام کرد که طرفین به راه حلی دوستانه برای پایان اختلافات یاد شده دست یافته‌اند.

او با ابراز خوشحالی از پایان خوش این موضوع گفت: این پرونده با توافق دوستانه دو طرف بسته شد. کارلو آنچلوتی احترام ویژه‌ای برای هواداران باشگاه اورتون قائل است و برای آنها بهترین‌ها را آرزو می‌کند.

1891879

آنچلوتی بعد از برکناری از هدایت ناپولی راهی انگلیس شده و روی نیمکت اورتون نشست. او در فصل اول حضور خود با اورتون در رده دوازدهم لیگ برتر قرار گرفت. فصل دوم همکاری کارلتو و اورتون شروع خوبی داشت و آنها سال 2020 را با رتبه چهارم به پایان رساندند، اما در ادامه نتایج تیم افت فاحشی پیدا کرد و فصل با رتبه یازدهم برای اورتون به پایان رسید. سرمربی ایتالیایی اورتون در ژوئن سال 2021 با فسخ قراردادش راهی رئال مادرید شد.

دیدگاه‌ها