کد خبر : 1947138 | 07 تیر 1402 ساعت 11:59 | 27.8K بازدید | 4 دیدگاه

کین برای بایرن گران بود: توخل شخصا وارد عمل شد

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، برای متقاعد کردن مدیران این باشگاه در خرید هری کین شخصا اقدام کرده است.

کین برای بایرن گران بود: توخل شخصا وارد عمل شد

به گزارش "ورزش سه"، کین به صورت جدی قصد جدایی از تاتنهام در این پنجره نقل و انتقالات زمستانی را دارد و گفته می‌شود که مقصد مورد علاقه او بایرن مونیخ است. 

پیش از این نام باشگاه‌هایی چون رئال مادرید و منچستریونایتد به عنوان مشتری اصلی او به گوش می‌رسید اما قیمت بالای در نظر گرفته شده از سوی مدیران تاتنهام باعث شد که این علاقه به سرانجام نرسد. 

از سوی دیگر، بایرن مونیخ از مدت‌ها قبل شرایط او را زیر نظر داشت و حتی یولیان ناگلزمان در زمان حضورش روی نیمکت این تیم هم درباره احتمال جذب این بازیکن صحبت کرده بود. 

اما توماس توخل علاقه خاص و ویژه‌ای به کین دارد و معتقد است که او بهترین گزینه برای بهبود شرایط خط حمله تیمش و پر کردن جای خالی روبرت لواندوفسکی است که تابستان گذشته به بارسلونا پیوست. 

1887318

کاپیتان تیم ملی انگلیس از زمان حضور صالح حمیدزیچ در پست مدیریت ورزشی بایرن مدنظر این باشگاه قرار داشت اما به دلیل این که اعضای هیئت مدیره چراغ سبزی به او نشان نداده بودند، تماسی با مدیر برنامه این بازیکن نگرفته بود. 

جدایی صالح حمیدزیچ باعث شد که توخل مستقیما در جلسات نقل و انتقالاتی با اولی هوینس و کارل هاینس رومنیگه در ارتباط باشد و بتواند مدیران بایرن را متقاعد کند. 

آنها معتقد بودند که درخواست مالی تاتنهام برای فروش کین بسیار بالاست و پرداخت این مبلغ برای خرید این بازیکن غیرمنطقی است، اما توخل توانسته آنها را برای ارائه پیشنهاد و جذب مهاجم مدنظرش راضی کند.

دیدگاه‌ها