کد خبر : 1947270 | 07 تیر 1402 ساعت 20:55 | 34.2K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره کرواسی در جام جهانی راهی ایتالیا می‌شود

بر اساس اعلام رسانه‌های ایتالیایی، دومینیک لیواکوویچ، دروازه‌بان دیناموزاگرب، پیشنهادی از فیورنتینا دریافت کرده و به زودی راهی ایتالیا می‌شود.

ستاره کرواسی در جام جهانی راهی ایتالیا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دومینیک لیواکوویچ، دروازه‌بان تیم ملی کرواسی، در جام جهانی 2022 قطر یکی از ستاره‌های بزرگ این تیم بود و با درخشش درون دروازه کروات‌ها مورد توجه دنیای فوتبال قرار گرفت.

لیواکوویچ که دروازه‌بان دیناموزاگرب است و فوتبالش را در لیگ کرواسی دنبال می‌کند با پایان فصل گذشته با شایعاتی درباره انتقالش به باشگاه‌هایی در اسپانیا و ترکیه مواجه بود اما گاتزتا دلو اسپورت امروز در گزارشی اعلام کرد پیشنهاد رسمی فیورنتینا برای جذب او به دینامو زاگرب رسیده و لیواکوویچ فصل آینده در سری آ بازی خواهد کرد.

1779455

فیورنتینا از عملکرد دروازه‌بانهای خود در فصل گذشته راضی نیست و لیواکوویچ را بهترین گزینه می‌داند. ویولا فصل گذشته به فینال لیگ کنفرانس راه یافت اما مقابل وستهم شکست خورد تا نتواند به جام قهرمانی دست پیدا کند.

بند فسخ قرارداد لیواکوویچ با دیناموزاگرب 10 میلیون دلاری است و در نتیجه فعال کردن این بند و انتقال او به فیورنتینا از نظر مالی برای این باشگاه ایتالیایی دشوار نخواهد بود.

در شروع فصل گذشته و پیش از درخشش لیواکوویچ در جام جهانی چند باشگاه ترکیه‌ای خواهان او بودند که از جمله آنها می‌توان به فنرباغچه و گالاتاسرای اشاره کرد. اما بعد از جام جهانی دو باشگاه ویارئال و منچستریونایتد به عنوان گزینه‌های جدید او مطرح شده بود.

1777787

دیدگاه‌ها