کد خبر : 1948279 | 13 تیر 1402 ساعت 03:30 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

قرارداد تاریخی برای اولین ورزشگاه ملی کرواسی

با حضور نخست‌وزیر کرواسی و زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی این کشور، قرارداد ساخت کمپ مدرن تیم ملی فوتبال کرواسی امضا شد.

قرارداد تاریخی برای اولین ورزشگاه ملی کرواسی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی، برنده مدال برنز جام جهانی قطر، به زودی صاحب کمپی مدرن و یک ورزشگاه نوساز ملی خواهد بود که به این تیم اختصاص خواهد یافت. رسانه‌های کروات از قرارداد ساخت این استادیوم و کمپ تیم ملی به عنوان قراردادی تاریخی در فوتبال کشورشان یاد می‌کنند.

در مراسم امضای قرارداد ساخت این استادیوم جدید که با حضور زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی و آندری پلنکوویچ، نخست‌وزیر کرواسی، برگزار شد وزیر توسعه و شهرسازی کشور اعلام کرد که این استادیوم و کمپ تیم ملی در شهر ماکسیمیر ساخته خواهد شد.

1893999

نخست‌وزیر کرواسی در صحبت‌هایی که در این مراسم داشت گفت: "دولت زمین مورد نیاز برای ساخت کمپ را اهدا کرده. این کمپ برای تیم‌های ملی و ورزشکاران دیگر رشته‌ها هم قابل استفاده خواهد بود. ما این کمپ را با همکاری یوفا و فیفا می‌سازیم. از زوونمیر بوبان و الکساندر چفرین به خاطر همکاری‌شان متشکریم."

رسانه‌های کرواسی می‌گویند تیم ملی فوتبال این کشور به عنوان یکی از بهترین تیم‌های ملی دنیا بیست سال است که برای در اختیار داشتن یک کمپ و استادیوم مدرن از دولت تقاضای همکاری دارد. زلاتکو دالیچ در این مراسم گفت: "بعد از 20 سال صاحب کمپ و استادیومی می‌شویم که استحقاقش را داریم. آینده ورزش ما حالا از آنچه بود روشن‌تر خواهد بود".

1894000

دیدگاه‌ها