کد خبر : 1947598 | 09 تیر 1402 ساعت 23:27 | 61.6K بازدید | 31 دیدگاه

فاش شد: دلیل سیتی برای نخریدن دکلان رایس

فران سوریانو، مدیرعامل باشگاه منچسترسیتی، به سکوتش درباره کناره‌گیری این باشگاه از کورس جذب دکلان رایس، هافبک وستهم، پایان داد.

فاش شد: دلیل سیتی برای نخریدن دکلان رایس

به گزارش "ورزش سه"، فران سوریانو، مدیرعامل باشگاه منچسترسیتی، درباره تصمیم وستهم مبنی بر رد پیشنهاد آن‌ها جهت انتقال دکلان رایس صحبت کرد.

منچسترسیتی به دنبال جذب این بازیکن از وستهم بود اما زمانی که مشخص شد رایس برای انتقال 122 میلیون یورویی به آرسنال آماده می‌شود، از این کورس کناره گیری کرد.

سوریانو، مدیرعامل سیتی معتقد است که باشگاه در موقعیت مناسبی برای نقل و انتقالات قرار دارد و فقط خریدهای "خوب فکر شده" را انجام خواهد داد.

1892904

سوریانو گفت:"اگر به کارهایی که در شروع این پروژه انجام دادیم نگاه کنید، نیاز به تغییرات و سرمایه گذاری زیادی وجود داشت اما الان نه. اگر به کارهایی که در پنج سال گذشته انجام داده‌ایم نگاه کنید، سطح سرمایه‌گذاری ما روی بازیکنان جدید به خوبی در نظر گرفته شده است. ما در سال گذشته یا 3 یا 5 سال گذشته بیشترین هزینه خالص را نداشتیم. بستری داریم که می‌دانیم باید چه کار کنیم و می‌توانیم با زمان و هوشمندی آن را انجام دهیم. وقتی از یک معامله خوشمان نمی‌آید، دور می‌شویم و وحشت نمی‌کنیم."

سوریانو درباره موفقیت منچسترسیتی طی سال‌های گذشته توضیح داد:"در 10 سال گذشته چند مربی داشتیم؟ دو مربی: مانوئل پلگرینی و پپ گواردیولا. چند مدیر فوتبال؟ یک مدیر: تکسیکی بگیریستاین. بخشی از موفقیت این است که ثابت و انعطاف پذیر باشیم و هنگام باخت دچار وحشت نشویم. من در سیتی دیده‌ام که صبح بعد از بازی‌هایی که شکست خورده‌ایم به صبحانه می‌رویم اما این برای مردم مثل مراسم تشییع جنازه است و واقعاً نگران هستند. این زمانی است که شما باید انعطاف پذیری و همچنین هوشمندی نشان دهید تا فکر کنید «امروز روز تصمیم گیری نیست.» این بخشی از دلیل موفقیت ما در دهه گذشته است."

دیدگاه‌ها