کد خبر : 1947635 | 10 تیر 1402 ساعت 10:05 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: پروفسور جونتولی آمد!

انتخاب مدیر ورزشی جدید یوونتوس در میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ ایتالیا بازتاب به خصوصی داشته است.

روزنامه‌های ایتالیا: پروفسور جونتولی آمد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ناپولی‌ با جدایی کریستیانو جونتولی موافقت کرد. او به مدت 8 سال در این باشگاه حضور داشت.

خرید بازیکنانی مانند ویکتور اوسیمن، خویچا کوارتسخلیا و کیم مین جائه را برای ناپولی‌ جذب کرد که در قهرمانی فصل اخیر سری A به همراه پارتنوپی تاثیر بسیاری داشتند.

یوونتوس برای جذب جونتولی هفته‌ها با ناپولی‌ مذاکره داشت تا اینکه در نهایت جدایی او تایید شد و قراردادی 5 ساله با بیانکونری امضا کرد.

روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا انتقال جونتولی به یوونتوس را میان عناوین اصلی بازتاب داده‌اند:

1892954

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت تمجید جالبی از جونتولی، مدیر ورزشی جدید یوونتوس داشته است: "فرمول اسکودتو، پروفسور جونتولی به یووه پیوست." در توضیح این تیتر آمده است: "مدیر ورزشی‌ای که با اوسیمن، کوارتسخلیا و کیم قرارداد امضا کرد، اکنون در جمع بیانکونری است. ماموریت: اول فروش (حتی نام‌های بزرگ در تیم)، سپس شگفتی های جدید. به زودی ملاقات با آلگری."
همچنین بالای صفحه به نقل و انتقالات میلان هم اشاره شده است: "میلان متحول شد. در حال حاضر پنج تقویت برای پیولی‌. لوفتوس-چیک، پولیشیچ، موسی، چوکووئزه و ریندرز قبلاً بله گفته‌اند."

1892956

"یووه، من از تو مراقبت خواهم کرد" این تیتری است که روزنامه کوریره دلو اسپورت برای انتقال جونتولی به یووه انتخاب کرده است: "دی لورنتیس در آخرین لحظه جونتولی را آزاد می‌کند تا برای پنج سال قرارداد امضا کند. ولاهوویچ و کیه‌زا در حالت آماده باش، آن‌ها امیل هولم و هویلند را دوست دارند."
این روزنامه از عدم انتقال مارسلو بروزوویچ به النصر عربستان به نوعی ناراحتی خود را ابراز کرد: "اینتر، دسیسه بروزوویچ، آن‌ها به فروش اونانا برای جذب فراتسی نیاز دارند.  به نظر می رسد که مذاکرات مسدود شده و سپس دوباره باز می‌شود."

1892955

روزنامه توتواسپورت تنها نام مدیر ورزشی جدید یوونتوس را به عنوان تیتر یک انتخاب کرد: "جونتولی!" عنوان اصلی اینطور توضیح داده شده است:"خداحافظ ناپولی: دوران جدید یووه آغاز می‌شود. دی لورنتیس دیشب بالاخره توافق کرد. او بالاتر از ماننا به عنوان مدیر فوتبال، مدیر حوزه ورزشی باشگاه خواهد بود."

1892953

روزنامه ایل رومانیستا تصویر داویده فراتسی را روی جلد برده و با بازی با نام این بازیکن تیتر زده "سوتفاهم". این نشریه در مورد سناریوهای مختلفی که برای انتقال این بازیکن ممکن است رخ بدهد، صحبت کرده است.

دیدگاه‌ها