کد خبر : 1947761 | 10 تیر 1402 ساعت 16:27 | 17.3K بازدید | 5 دیدگاه

پوستکوگلو ردپای مورینیو و کونته را پاک می‌کند!

آنگه پوستکوگلو، مربی جدید تاتنهام به هواداران قول داد، این تیم نه تنها برای بردن جام مبارزه خواهد کرد، بلکه بازی زیبا را در دستور کار خود خواهد داد.

پوستکوگلو ردپای مورینیو و کونته را پاک می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو 57 ساله جانشین آنتونیو کونته شده تا بعد از مقام هشتمی در فصلی که گذشت، این تیم را در فصل جدید به رده‌های بالاتر جدول برساند.

تاتنهام در گذشته مربیان معروفی مثل ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته داشته اما هواداران این تیم دایما از سبک بازی دفاعی آن گله داشتند و علاقمند بودند فوتبالی پربرخورد و مهیج را تماشا کنند.

برعکس مورینیو و کونته، سلتیک پوستکوگلو بازی‌های هجومی به نمایش می‌گذاشت و حالا او در بدو ورودش به تاتنهام به هواداران قول داد بازی‌های جذابی را از این تیم خواهند دید: «من دوست دارم ببرم رفیق، این مسئله اصلی است. هر جا که بوده‌ام، همین کار را کرده‌ام.

اما فقط نتیجه نهایی مطرح نیست، روشی که با آن فوتبال بازی می‌کنید هم هست و برای من خیلی اهمیت دارد چون آن را بخشی از موفقیت می‌دانم. من تلاش می‌کنم تا این را به تاتنهام بیاورم. البته نمی‌شود در تمام وجوه به هدفتان برسید ولی ما می‌خواهیم تیمی باشیم که جام می‌برد و در نهایت هواداران را هم سرگرم می‌کند.»

پوستکوگلو هنوز نیامده با بزرگ‌ترین چالش خود به عنوان مربی تاتنهام روبرو است و باید تصمیم بزرگی در مورد آینده هری کین بگیرد. در حالی که رقبا در حال تقویت خود هستند، امکان دارد او بهترین بازیکن تیمش را از دست بدهد و در این صورت، باید کسی که می‌تواند جای خالی او را پر کند، پیدا کند.

1893145

دیدگاه‌ها