کد خبر : 1948161 | 12 تیر 1402 ساعت 13:21 | 47.5K بازدید | 17 دیدگاه

یونایتد پول ندارد، از کین و اوسیمن به این گزینه رسید!

منچستریونایتد که در جذب هری کین و ویکتور اوسیمن ناکام مانده، پیشنهاد دوم را برای خرید راسموس هویلوند آماده کرده است.

یونایتد پول ندارد، از کین و اوسیمن به این گزینه رسید!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد به دنبال یک مهاجم باکیفیت است تا بار گلزنی تیم تنها روی دوش مارکوس رشفورد نباشد. ابتدا گفته می‌شد شیاطین سرخ قصد دارند هری کین را از تاتنهام یا ویکتور اوسیمن را از ناپولی بخرند.

تاتنهام حاضر به فروش بازیکن به یونایتد نیست و قیمت 150 میلیون پوندی اوسیمن هم برای این باشگاه بسیار زیاد و خارج از توان آن است، برای همین حالا روی گزینه دیگری تمرکز کرده‌اند.

راسموس هویلوند، مهاجم آتالانتا که لقب "هالند دانمارک" را گرفته، هدف جدید یونایتد است. این باشگاه هم‌اکنون یک پیشنهاد 31 میلیون پوندی برای ستاره گلزن آتالانتا داده که توسط باشگاه ایتالیایی رد شده است.

1893767

حالا شیاطین سرخ پیشنهاد دوم را آماده کرده‌اند که ارزش آن 40 میلیون پوند است. این مهاجم 20 ساله فصل قبل در 42 بازی آتالانتا در تورنمنت‌های مختلف به زمین رفت و 16 گل زد و هفت پاس گل فرستاد.

یونایتد به دلیل قانون بازی جوانمردانه مالی، بودجه چندانی برای خرید بازیکن ندارد و در حالی که توافق با چلسی بر سر میسون مونت به زودی نهایی می‌شود، تنها 65 میلیون پوند برای اریک تن‌هاخ باقی مانده تا یک مهاجم و یک دروازه‌بان بخرد. مربی یونایتد علاوه بر مهاجم، یک دروازه‌بان مطمئن هم می‌خواهد تا جانشین داوید دخیا کند.

دیدگاه‌ها