کد خبر : 1948303 | 13 تیر 1402 ساعت 06:30 | 40.6K بازدید | 9 دیدگاه

توماس مولر یک نان غیرعادی تبلیغ می کند! (عکس)

توماس مولر، ستاره سرشناس بایرن مونیخ، در تبلیغات یک محصول غیرعادی حاضر شد؛ نان گوشت گیاهی!

توماس مولر یک نان غیرعادی تبلیغ می کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر از سال 2022 سرمایه گذاری در بخش محصولات غذایی را طی همکاری با شرکت "Greenforce Future Food AG" آغاز کرد. این شرکت سال گذشته اولین از اولین محصول خود که سوسیس گیاهی بود رونمایی کرد. جدیدترین محصول دوستان مولر که این ستاره نیز در تبلیغات آن حضور داشت، نان گوشت گیاهی است.

این فوتبالیست آلمانی برای اولین بار در سال 2021 با شرکت گرین فورس آشنا و به محصولات گیاهی علاقه مند شد. مولر در این مورد به بیلد گفت: برای اولین بار با سوسیس های گیاهی آشنا شدم که با فلفل طعم بسیار خوبی پیدا می کردند.

1894023

او که در تبلیغات محصول جدید شرکت گرین فورس حضور داشت تاکید کرد که نمی خواهد فقط یک تبلیغ کننده باشد: "من همچنین دوست دارم دانش علمی خودم را در مورد محصولات گیاهی در اختیار مردم قرار دهم و در مورد جایگزین هایی که می توان داشت صحبت کنم. این موضوعی است که خیلی به آن علاقه دارم."

مولر همچنین به این نکته نیز اشاره کرد که مخالف کامل استفاده از گوشت نیست: "این ها فقط پیشنهاد هستند و ممنوعیتی در کار نیست. همه محصولات این جا از پروتئین نخود فرنگی تولید می شود و من محصولاتی چون سوسیس و نان گوشت گیاهی را خیلی دوست دارم."

1894024

دیدگاه‌ها