کد خبر : 1948455 | 13 تیر 1402 ساعت 17:43 | 24.8K بازدید | 2 دیدگاه

تماس ولیعهد عربستان با گتوزو: بیا اینجا مربی شو!

جنارو گتوزو چند پیشنهاد از تیم‌های عربستانی را رد کرده است و حتی تماس تلفنی ولیعهد این کشور هم باعث نشده تا نظر او عوض شود.

تماس ولیعهد عربستان با گتوزو: بیا اینجا مربی شو!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های لیگ عربستان به ویژه آنهایی که از پشتوانه پول دولتی برخوردارند، وارد بازار نقل و انتقالات اروپا شده‌اند و به فهرست بلندبالایی از بازیکنان و مربیان، پیشنهادهای پرزرق و برقی داده‌اند.

در سری A ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری و ژوزه مورینیو به پیشنهاد عرب‌ها جواب منفی داده‌اند و در مقابل پول‌های کلان آنها مقاومت کرده‌اند تا به کار خود در سطح اول فوتبال اروپا ادامه دهند.

1894230

در این میان، چند باشگاه عربستانی هم به جنارو گتوزو پیشنهاد داده‌اند که مربی آنها شود ولی هافبک و مربی سابق میلان به همه آنها نه گفته و تمام پیشنهادات را رد کرده است. گفته می‌شود حتی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان شخصا با او تماس گرفته اما باز هم نظر گتوزو عوض نشده است.

این مربی ایتالیایی می‌خواهد در اروپا بماند و حرفه‌اش به عنوان مربی را احیا کند، چرا که آخرین باری که روی نیمکت نشست، تجربه ناموفقی با والنسیا داشت و اکنون قصد دارد با تیمی دیگر در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا موفق شود.

در میان بازیکنان بزرگ سابق که اکنون مربی شده‌اند، استیون جرارد مشهورترین چهره‌ای است که به عربستان رفته تا در این کشور مربیگری کند. او هدایت الاتفاق را برعهده گرفته است.

دیدگاه‌ها