کد خبر : 1948461 | 13 تیر 1402 ساعت 18:28 | 45.6K بازدید | 3 دیدگاه

این بازیکن گواردیولا هم می‌خواهد رقیب بعدی او شود!

یحیی توره به دنبال مربیگری در لیگ برتر انگلیس است و معتقد است کاری که تازه به عنوان کمک مربی در استاندارد لیژ شروع کرده، در این مسیر به او کمک خواهد کرد.

این بازیکن گواردیولا هم می‌خواهد رقیب بعدی او شود!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی توره، ستاره سابق بارسلونا و منچسترسیتی به عنوان کمک مربی کارل هوئفکنس در تیم بلژیکی استاندارد لیژ مشغول به کار شده است.

توره قبلا مربی زیر 16 ساله‌های تاتنهام بود اما حالا شغل جدی‌تری پیدا کرده است و می‌خواهد زیرنظر هوئفکنس تجربه کسب کند تا بعد خودش سرمربی شود. چیزی که قطعی است، انگیزه بسیار بالای توره برای موفقیت در عرصه مربیگری و آرزوی او برای کار در لیگ برتر است.

1894245

توره گفت: «صد درصد برنامه من و ایده کلی‌ام، مربیگری در لیگ برتر است. باید قدم به قدم جلو بروم. من الان در سفرم تا چیزهای جدیدی یاد بگیرم. آماده پذیرش همه چیز هستم. فقط می‌خواهم این مسیری که شروع کرده‌ام را ادامه دهم. چرا در لیگ برتر کار نکنم؟ نمی‌دانم چقدر زمان می‌برد، شاید زودتر یا دیرتر بشود، آغوش من همیشه به روی آن باز است.»

ستاره سابق سیتی ادامه داد: «می‌دانم چالش بزرگی در پیش دارم و کار مربیان دارد سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. الان می‌بینید که مربی‌ها حداکثر چهار، پنج ماه سر کار می‌مانند.

الان این جوری شده است. واقعیت این شکلی است. در مورد من، کاملا صبور هستم و باید قدم‌هایم را خیلی بادقت و به درستی بردارم. به همین دلیل به بلژیک آمده‌ام چون می‌خواهم از مربیان درجه یکی مثل کارل یاد بگیرم، او تجربه خیلی زیادی دارد.»

دیدگاه‌ها