کد خبر : 1948515 | 13 تیر 1402 ساعت 22:31 | 187.2K بازدید | 65 دیدگاه

تلاش متفاوت یک پرسپولیسی برای منصرف کردن بیرو

استوری‌های جالب شیث در ساعات جنجالی

فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و مذاکرات جدی او برای پیوستن به استقلال حتی پرسپولیسی‌های قدیمی را از نسل‌های مختلف به حرکت درآورده است.

استوری‌های جالب شیث در ساعات جنجالی

به گزارش "ورزش سه" شیث رضایی یکی از پرسپولیسی‌های قدیمی است که نسبت به اتفاقات پیرامون بیرانوند و این باشگاه واکنش‌های جالب و متعددی را در اینستاگرام داشته است.

شیث که بازیکنی جنجالی اما محبوب در بین هواداران تیفوسی است امروز اولین بار این استوری را در اینستاگرامش پست کرد: "چجوری می‌تونین این تصمیمات رو بگیرین، من 2 بار از استقلال پیشنهاد داشتم و یک بار هم از قطر، حاج حبیب کاشانی هست و می‌تونه شهادت بده. ولی نتونستم دل هواداران رو بشکنم تازه پیشنهاد آن زمان 500 میلیون تومان بود. خدایا مرسی که شرمنده هوادارامون نشدم. من فقط به عنوان یک پرسپولیسی شرمنده هواداران هستم."

این مدافع سابق که توانست به بازوبند پرسپولیس برسد! در ادامه اسکرین‌شات یکی از استوری‌های قبلی‌اش را پست کرده که در آن علیرضا بیرانوند را تگ کرده و نوشته این اتفاق را باور نمی‌کند: "حتی فکرش هم من رو اذیت می‌کنه، بیرانوند داداش دل 20 میلیون هوادار به تصمیم تو بستگی داره." و سپس ریپلای بیرانوند که یک قلب قرمز است. شیث بالای این عکس نوشته: "داداش من معنی این قلب رو متوجه نشدم چیه؟"

1894335

جالب است که موضع بازیکنان قدیمی پرسپولیس عموما نسبت به این اتفاق جلوگیری از پیوستن بیرانوند به استقلال است. شاید در مواقع مشابه برخی از پیشکسوتان مواضع رادیکال می‌گرفتند و می‌گفتند بازیکنی که به باشگاه پشت کرده باید برود و دیگر برنگردد. اما درباره دروازه‌بان ملی پوش هنوز این جو منفی وجود دارد و هنوز پرسپولیسی‌ها امیدوارند علی بیرو را حفظ کنند.

شیث اما بسیار پرکار بوده و یک استوری دیگر هم گذاشته که جالب است: "باشگاه من رو نخواست رفتم با امیدها تمرین کردم. ولی پیراهنم رو عوض نکردم. عشق رو نمی‌تونی با هیچی عوض کنی."

البته این بازیکن قدیمی پرسپولیس همه این استوری‌ها را با همان ادبیات و کلمات مختص به خودش نوشته که خواندنش می‌تواند جالب باشد.

دیدگاه‌ها