کد خبر : 1948641 | 14 تیر 1402 ساعت 14:00 | 72.6K بازدید | 17 دیدگاه

خشم کارشناس ال‌چیرنگیتو:

تحملم تمام شد، دیگر از امباپه حرف نزنید!

خوانما رودریگز، کارشناس رئالی برنامه ال‌چیرینگیتو، دیشب صبر و تحملش را از دست داد و گفت از شنیدن اخبار کیلیان امباپه به ستوه آمده است.

تحملم تمام شد، دیگر از امباپه حرف نزنید!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در دو سال اخیر به کانون شایعات نقل و انتقالات تبدیل شده است. دو سال پیش رئال برای خرید او پیشنهاد رسمی 200 میلیون یورویی ارائه داد ولی پی اس جی حتی آن را بررسی هم نکرد. بعدا فاش شد که خود بازیکن در ماه جولای درخواست رسمی جدایی داده بود.

1893375

 در بهار 2022 که چیزی تا پایان قرارداد امباپه نمانده بود و گفته می شد با رئال به توافق رسیده، او پس از هفته ها شایعه و گمانه زنی قراردادش را تمدید کرد. اخیرا هم که فاش شد او نامه ای به باشگاه ارسال کرده و گفته که بند تمدیدش را فعال نمی کند و به این ترتیب سال بعد بازیکن آزاد خواهد بود. باشگاه به امباپه گفته که یا تمدید یا جدایی در همین تابستان.

1894559

خوانما رودریگز دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو، به مرز کلافگی رسید و گفت: «دیگر بس است و نمی خواهم یک کلمه دیگر از امباپه بشنوم. دیگر تحمل ندارم و خسته شدم از اینکه هر روز در رسانه ها و حتی برنامه خودمان در مورد پیوستن امباپه به رئال بحث می شود. بیشتر هواداران رئال امباپه را به خاطر حرکت سال گذشته اش دوست ندارند و نمی خواهند او را در تیم محبوبشان ببینند.»

1894558

رودریگز ادامه داد: «امباپه چه چیزی به پی اس جی اضافه کرده است؟ مگر پی اس جی قبل از او نیز همین نتایج را نمی گرفت؟ او چند قهرمانی چمپیونزلیگ برای پی اس چی به دست آورده است؟ فکر می کنید او به رئال می آید و ما همه بازی ها را 7-0 برنده می شویم؟ خیر، اینطور نیست. رئال با امباپه فقط تنش هایش بیشتر خواهد شد. لطفا دیگر از این بازیکن به من چیزی نگویید.»

نکته جالب اینکه جوزپ پدررول، مجری این برنامه معروف، یکی از کسانی است که با تیک تاک گفتن‌های معروفش و از طریق کیلیان امباپه به شهرت جهانی رسیده است.

دیدگاه‌ها