کد خبر : 1948800 | 15 تیر 1402 ساعت 09:37 | 23.4K بازدید | 8 دیدگاه

اللهیار علیه ۳ گل قهرمان ترکیه

ستاره ایرانی هال سیتی مقدمه‌ساز بازگشت شگفت‌انگیز تیمش مقابل گالاتاسرای بود.

اللهیار علیه ۳ گل قهرمان ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال هال سیتی که اللهیار صیادمنش را در اختیار دارد و از روز یکشنبه این هفته برای برپایی اردوی آماده‌سازی و انجام مسابقات تدارکاتی راهی ترکیه شده، چهارشنبه شب در یک بازی دوستانه مقابل گالاتاسرای، قهرمان فصل اخیر سوپر لیگ این کشور رفت.

هال سیتی در حالی که اللهیار صیادمنش را در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت، از ساعت ۲۱ چهارشنبه شب(به وقت ایران) مقابل گالاتاسرای ترکیه قرار گرفت که در نیمه اول با سه گل عقب افتاد، اما درخشش این ستاره ایرانی کاری کرد تا تیمش یکی از گل‌های خورده را پیش از رفتن به رختکن جبران کند.

اللهیار صیادمنش در شرایطی که هال سیتی با نتیجه سه بر صفر عقب افتاده بود، در نخستین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه اول با نفوذ تند و تیز از سمت راست زمین وارد محوطه جریمه گالاتاسرای شد و با یک پاس در عرض به مقابل دروازه خالی، بنجامین تته را در موقعیت عالی قرار داد تا این مهاجم غنایی گل اول تیمش را بزند.

در شرایطی که اللهیار صیادمنش در شروع نیمه دوم مثل دیگر بازیکنان هال سیتی تعویض شد، این تیم در ادامه مسابقه نمایش فراتر از انتظاری داشت و توانست سه گل به ثمر رساند و در نهایت به پیروزی ۴ بر ۳ در نخستین بازی دوستانه پیش فصل مقابل قهرمان سوپر لیگ ترکیه دست پیدا کند.

اللهیار صیادمنش که در فصل اخیر چمپیونشیپ انگلیس ۱۹ بار به میدان رفت و توانست دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، با ثبت پاس گل در اولین مسابقه تدارکاتی پیش فصل نشان داد آماده شروع بازی‌های رسمی است.

دیدگاه‌ها