کد خبر : 1949135 | 16 تیر 1402 ساعت 23:04 | 94.5K بازدید | 12 دیدگاه

عباسی آخرین خرید نماینده آسیایی؛

وینگر تراکتور به نساجی پیوست

باشگاه نساجی مازندران با بازیکن فصل گذشته تراکتور قرارداد بست.

وینگر تراکتور به نساجی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی ۶ خرید از سهمیه‌های لیگ برتری با جذب محمدرشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، محمود قائدرحمتی و محمدرضا آزادی انجام داده بود، امروز هم با یک بازیکن دیگر قرارداد بست و وینگر تراکتور را به خدمت گرفت.

محمدرضا عباسی که در فصل گذشته لیگ برتر ۱۶ بازی به‌عنوان یار ثابت و تعویضی برای تراکتور به میدان رفته و در دو مسابقه گلزنی کرده بود، اکنون با توجه به عدم تمدید قراردادش در تیم سرخ‌پوش تبریزی مجبور به انتخاب جدیدی شد تا راهی نساجی مازندران شود.

این بازیکن که پیش از حضور در تراکتور دو فصل برای فولاد خوزستان به میدان رفته و در ۴۶ مسابقه لیگ برتر و ۱۱ بازی در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی نشده بود، در تراکتور نیز یک سال عضویت داشت و در نهایت به نساجی مازندران پیوست.

عباسی که تجربه ۶ فصل حضور در ذوب‌آهن اصفهان، دو سال بازی در فولاد خوزستان و یک فصل عضویت در تراکتور را دارد، اکنون به‌عنوان هفتمین سهمیه لیگ برتری نساجی مازندران در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم پیوست و در محل اردوی این تیم در تهران حضور یافت.

دیدگاه‌ها