کد خبر : 1949256 | 17 تیر 1402 ساعت 14:11 | 21.1K بازدید | 4 دیدگاه

تابستان رمانتیک ستاره‌ها: ماه عسل به جای پیش‌فصل

پایان فصل فوتبال مساوی بود با شروع فصل عروسی و گروهی از بزرگ‌ترین ستاره‌های فوتبال در این تابستان ازدواج کردند.

تابستان رمانتیک ستاره‌ها: ماه عسل به جای پیش‌فصل

به گزارش "ورزش سه"، با تمام شدن فصل فوتبال، یک تابستان رمانتیک در اروپا شروع شد و تعداد زیادی از ستاره‌های فوتبال "بله" را گفتند و ازدواج کردند. این نگاهی است به مهم‌ترین آنها:

برناردو سیلوا
ستاره منچسترسیتی بعد از بردن سه‌گانه، با نامزدش، اینس توماز، در حضور 250 مهمان ازدواج کرد. مراسم ازدواج آنها در نزدیکی شهر پورتو در پرتغال برگزار شد و خواهر برناردو سیلوا که خواننده است، در آن اجرا کرد. خود برناردو هم روی سن رفت و با خواهرش یک اجرای دو نفره داشتند که باعث غافلگیری مهمان‌ها شد.

1895656

داوید دخیا
بعد از اینکه رسما بازیکن آزاد شد و یونایتد قرارداد او را تمدید نکرد، مراسم عروسی‌اش را برگزار کرد و با ادورنه گارسیا، بازیگر، مجری تلویزیونی و خواننده ازدواج کرد. دخیا بعدتر تصاویری از خودش در کنار همسرش را منتشر کرد و زیرش نوشت: «نمی‌توانستیم از این خوشحال‌تر باشیم.»
خوان ماتا و آندر هررا از مهمان‌های سرشناس این مراسم بودند. عروسی در جزیره منورکا که متعلق به اسپانیا و در دریای مدیترانه است، برگزار شد.

ویلفرید زاها
اسطوره کریستال پالاس با پیگی بنیستر در روز ولنتاین پارسال نامزد کرده بود و حالا مراسم عروسی‌شان را برگزار کردند. همسر زاها تصاویر سیاه و سفید زیبایی از مراسم‌شان را در اینستاگرام منتشر کرد ولی این زوج خوشبخت نگفتند عروسی‌شان کجا برگزار شده است.

1895651

کپا آریزابالاگا
دخیا تنها دروازه‌بان اسپانیایی نبود که این تابستان ازدواج کرد. سنگربان چلسی هم با آندر‌ه‌آ مارتینز، دختر شایسته سابق اسپانیا عروسی کرد. این زوج بعد از هفت ماه آشنایی، در ماه سپتامبر نامزد کردند و سرانجام در ماربِیا اسپانیا مراسم عروسی‌شان را برگزار کردند.
چند نفر از بازیکنان کنونی و قدیمی چلسی در این مراسم حضور داشتند، از جمله ماتئو کواچیچ و کای هاورتز. یکی از حاشیه‌های این مراسم این بود که گفته شد کای هاورتز وقتی در ماربیا و برای حضور در مراسم عروسی بوده، ویدیوی پیوستنش به آرسنال را پر کرده که این مسئله باعث نارضایتی هواداران چلسی شد.

1895653

تیبو کورتوآ
دروازه‌بان رئال مادرید و همسرش، میشل گرزیگ در شهر کن فرانسه بله را گفتند. مراسم عروسی در عمارتی برگزار شد که در دهه 1950 میلادی فیلم "گرفتن یک دزد" آلفرد هیچکاک در آن ساخته شد. 
در مراسم ازدواج کورتوآ به مهمان‌ها یک کتانی سفید که روی آن اسم این زوج و تاریخ ازدواجشان حک شده بود، هدیه داده شد. این مراسم بعد از جنجالی که کورتوآ درباره بازوبند کاپیتانی تیم ملی بلژیک راه انداخت، برگزار شد.

لائوتارو مارتینز
مهاجم اینتر در شمال ایتالیا، در منطقه‌ای با منظره دریاچه کومو، با آگوستینا گاندولفو ازدواج کرد. مارتینز تصاویری از مراسم ازدواجش را روی اینستاگرام به اشتراک گذاشت و زیرش نوشت: «آگوستینا گاندولفو، من تو را انتخاب می‌کنم و تا ابد عاشق تو هستم.» لیونل مسی این مراسم را از دست داد اما گروهی از بازیکنان اینتر و تیم ملی آرژانتین در آن شرکت کردند.

دیدگاه‌ها