کد خبر : 1949515 | 18 تیر 1402 ساعت 14:21 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

لاپورت، جانشین بونوچی در صورت جدایی احتمالی

مدیر جدید یووه تکلیف این ستاره را مشخص می‌کند

آینده لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس، بعد از مذاکره با کریستیانو جونتولی مشخص خواهد شد.

مدیر جدید یووه تکلیف این ستاره را مشخص می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی، کاپیتان باتجربه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، به یک سال پایانی قرارداد خود با بیانکونری رسیده است. آینده او در تورین نامشخص است و شایعات مختلفی از جمله حضور در عربستان یا ادامه حضور با یووه مطرح شده است.

کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی جدید یوونتوس، برای سامان دادن به اوضاع باشگاه قدیمی فوتبال ایتالیا کار سخت و برنامه‌های متعددی دارد. او باید خیلی زود باید نقشه نقل و انتقالاتی یووه را ترسیم و ورودی و خروجی‌های دقیق را مشخص کند.

لئوناردو بونوچی یکی از بازیکنانی است که باید در مورد آینده اش تصمیم گیری شود. او قرار است به زودی با مدیر ورزشی جدید باشگاه جلسه ای برگزار کرده و تکلیف ماندن یا رفتنش را مشخص کند. توتو مرکاتو با اعلام این خبر افزود که محل این ملاقات احتمالا جایی خارج از تورین خواهد بود.

توتو اسپورت نیز در این رابطه گزارش داد که احتمال خداحافظی ستاره کهنه کار یووه با بیش از 500 بازی وجود دارد و آیمریک لاپورت نیز جانشین مورد نظر بیانکونری برای اوست. اگر نتیجه جلسه جونتولی و بونوچی به جدایی این بازیکن ختم شود، تلاش رسمی یووه برای جذب لاپورت آغاز خواهد شد؛ مدافعی که فصل گذشته با سیتزین‌ها سه‌گانه را فتح کرد.

1829434

دیدگاه‌ها