کد خبر : 1949815 | 19 تیر 1402 ساعت 18:03 | 24.7K بازدید | 5 دیدگاه

یووه دعا می‌کند: خدا کند پوگبا به عربستان برود!

یووه در شرایط مالی سختی قرار دارد و اگر پل پوگبا از این تیم برود، به میزان قابل توجهی در مخارج تیم صرفه‌جویی خواهد شد.

یووه دعا می‌کند: خدا کند پوگبا به عربستان برود!

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود پل پوگبا هدف جدید عربستانی‌ها است و هافبک فرانسوی هم چند روز پیش به این کشور سفر کرد تا شایعات درباره آینده او به شدت تقویت شود.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان گزارش کرده که عربستان به هافبک یوونتوس پیشنهاد قراردادی سه ساله را داده است که ارزش آن 100 میلیون یورو در سال است.

این پیشنهادی است که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت و باعث می‌شود پوگبا بسیار ثروتمندتر از حالا شود؛ اما در عین حال، به یووه کمک می‌کند تا در شرایط بد مالی که تجربه می‌کند، از دست دستمزد پوگبا خلاص شود.

گفته می‌شود یووه حالا که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را از دست داده، باید 80 میلیون یورو از طریق فروش بازیکنان تهیه کند تا حساب و کتاب‌هایش تراز شود. در این بین، نپرداختن حقوق زیاد به پوگبا می‌تواند به این باشگاه کمک کند تا موقعیت مالی بهتری پیدا کند.

1896558

یووه فصل گذشته پوگبا را با قراردادی چهار ساله به ارزش 42 میلیون یورو به خدمت گرفت، یعنی سالانه 10.5 میلیون یورو به این بازیکن دستمزد می‌دهد. البته اگر هافبک فرانسوی تا پایان قراردادش در تورین بماند، احتمالا مجموع دستمزدی که دریافت می‌کند به 50 میلیون یورو نزدیک خواهد شد.

اگر پوگبا این تابستان برود، یووه دست‌کم 31.5 میلیون یورو در پرداخت دستمزد صرفه‌جویی خواهد کرد؛ ضمن اینکه پوگبا تابستان قبل به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوست و اگر عرب‌ها پولی به عنوان رقم خرید پوگبا به این باشگاه پرداخت کنند، یووه مقداری هم سود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها