کد خبر : 1949930 | 20 تیر 1402 ساعت 01:55 | 29.6K بازدید | 1 دیدگاه

نیمکت‎‌های ورزشگاه آزادی نونوار می‌‍‌شود (عکس)

تعویض صندلی‌های جایگاه ذخیره تیم‌های فوتبال در استادیوم آزادی با بررسی نمونه‌های مختلف و اخذ نظر سرپرست‌های دو باشگاه بزرگ پایتخت انجام خواهد شد.

نیمکت‎‌های ورزشگاه آزادی نونوار می‌‍‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، عصر روز یکشنبه ١٨ تیرماه ١۴٠٢ با حضور سرپرست‌های تیم‌های فوتبال باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس صندلی‌های نمونه برای نیمکت ذخیره تیم‌ها مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.

سامره و پیروانی در جریان بازدید از استادیوم آزادی و بررسی نیمکت‌های ذخیره، از روند بهسازی سکوهای استادیوم و عملیات اجرایی آن نیز بازدید کرده و از اقدامات صورت گرفته تقدیر کردند.

بر اساس این گزارش، با تاکید عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و پیگیری ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت، نظر تخصصی افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس و علی سامره سرپرست تیم استقلال برای انتخاب صندلی‌های مخصوص جایگاه بازیکنان ذخیره و کادر فنی و نیز جایگاه ویژه داوران اخذ شد.

1896772

شایان ذکر است شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نظر دارد اصلاحاتی را بر روی نیمکت‌های ذخیره استادیوم آزادی ایجاد و نواقص آن را برطرف و صندلی‌ها را تعویض کند. در همین راستا هم زمان با ارتقاء کیفیت این نیمکت‌ها، بحث زیباسازی هم در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است امیر قلعه‌نویی نیز روز دوشنبه از ورزشگاه آزادی و روند تعویض نیمکت‌های آن بازدید داشته و نظر خود را به مجریان تعویض آن اعلام کرده است.

دیدگاه‌ها