کد خبر : 1949943 | 20 تیر 1402 ساعت 09:25 | 40.7K بازدید | 6 دیدگاه

فقط پی‌اس‌جی می‌تواند این ستاره را بخرد

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، اظهارات جالبی را درباره گمانه‌زنی‌های پیرامون آینده ویکتور اوسیمن مطرح کرد.

فقط پی‌اس‌جی می‌تواند این ستاره را بخرد

به گزارش "ورزش سه"، آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، قیمتی را که برای ویکتور اوسیمن گذاشته، اعلام کرده و هشدار داد: "تنها باشگاهی که می‌تواند او را بخرد، پاری سن ژرمن است."

این مهاجم در حال مذاکره برای تمدید قراردادش است و تا کنون پارتنوپی‌ها در برابر ایده بند آزادسازی مقاومت کرده‌اند.

دی لورنتیس به اسپورت مدیاست گفت: "تنها باشگاهی که می‌تواند اوسیمن را از ما بگیرد، پاری سن ژرمن است. بنابراین اگر ناصر الخلیفی بخواهد 200 میلیون یورو یا بیشتر از جیب خارج کند، ما منتظر می‌مانیم و ارزیابی می‌کنیم."

گزارش شده که هیچ باشگاهی تاکنون آمادگی ارائه پیشنهاد بیش از 100 میلیون یورو را نداشته، به خصوص این نگرانی وجود دارد که قیمت درخواستی برای فروش اوسیمن حدود 150 میلیون یورو باشد.

1896793

دی لورنتیس فاش کرد که این رقم حتی بالاتر از آن بوده و به همین دلیل است که او مطمئن است که ملی پوش نیجریه‌ای در این فصل جدا نمی‌شود.

قیمت 200 میلیون یورویی اوسیمن، او را به یکی از گران‌ترین خریدهای تمام دوران فوتبال تبدیل می‌کند، اما در صورت جدایی کیلیان امباپه، او یکی از گزینه‌های پاری سن ژرمن خواهد بود.

اوسیمن هنوز 24 سال سن دارد. این بازیکن نیجریه‌ای در فصل گذشته با 26 گل در 32 بازی در سری A آقای گل شد و به ناپولی کمک کرد تا اولین قهرمانی خود در لیگ را پس از 33 سال کسب کند.

دیدگاه‌ها