کد خبر : 1950097 | 20 تیر 1402 ساعت 22:58 | 84.8K بازدید | 21 دیدگاه

جنون در مونیخ: 7 ستاره قربانی خرید کین

بایرن مونیخ آماده است تا برای جذب هری کین و پرداخت رقم مدنظر تاتنهام 7 بازیکن را فروش برساند.

جنون در مونیخ: 7 ستاره قربانی خرید کین

به گزارش "ورزش سه" بایرن مونیخ آماده است سادیو مانه را در تابستان امسال به قیمت 19 میلیون یورو بفروشد تا بتواند برای جذب هری کین، فوق ستاره تاتنهام، بودجه مناسبی به دست بیاورد.

مانه که تابستان گذشته پس از جدایی 41 میلیون یورویی از لیورپول، اولین فصل پرتلاطم بایرن را در بایرن پشت سر گذاشت، یکی از 7 ستاره‌ای است که باید تیم را در همین تابستان ترک کند.

1897049

قهرمان بوندسلیگا امیدوار بود که کین را با مبلغی حدود 82 میلیون یورو در این هفته جذب کند. بایرن از اشتیاق تاتنهام برای به دست آوردن رقم قابل توجهی جهت فروش کین آگاه بود چرا که او در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم را ترک کند و در آن صورت آورده مالی برای اسپرز نخواهد داشت.

تاتنهام پیشنهاد دوم بایرن را رد کرد و مبلغ 141 میلیون یورو برای کاپیتان انگلیس تعیین کرده است. بایرن هنوز مشتاق جذب کین است و این بازیکن با در اولویت قرار داده است.

به گزارش اسکای اسپورت در آلمان، بایرن امیدوار است 19 میلیون یورو از مانه که در صدر فهرست هفت نفره قرار دارد، 14 میلیون یورو از مارسل سابیتزر و تا 39 میلیون یورو از فروش بنجامین پاوارد سرمایه به دست آورد.

گران ترین بازیکن لیست نقل و انتقالات توماس توخل، ستاره 21 ساله هلندی، رایان گراونبرخ است که امیدوار است تا 49 میلیون یورو برای فروش آن به دست بیاورند.

1897050

در همین حال، بونا سار، الکساندر نوبل و یان زومر همگی با هزینه کمتر از 10 میلیون یورو بایرن را ترک می کنند.

اگر بایرن هر یک از این بازیکنان را به قیمت درخواستی  بفروشد، قهرمان آلمان تقریباً 132 میلیون یورو جمع آوری خواهد کرد و می‌تواند تاتنهام را برای فروش هری کن قانع کند.

دیدگاه‌ها