کد خبر : 1950200 | 21 تیر 1402 ساعت 12:42 | 89.1K بازدید | 12 دیدگاه

مورد احمد موسی بیخ پیدا کرد

واکنش النصر به آبروریزی: پرداخت سریع بدهی!

النصر برای فرار از محرومیت فیفا در مورد خرید بازیکن، تعهد داده است که هر چه سریع‌تر بدهی خود به لستر را پرداخت کند.

واکنش النصر به آبروریزی: پرداخت سریع بدهی!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط نشریه "میرر"، باشگاه النصر که کریستیانو رونالدو در آن بازی می‌کند، با حکم فیفا از خرید بازیکن جدید محروم شده است. مشکل اصلی بدهکار بودن النصر به باشگاه لسترسیتی است.

1897200

قضیه به انتقال احمد موسی از لستر به النصر در سال 2018 بر می‌گردد که باشگاه عربستانی برای این انتقال 15 میلیون یورو پرداخت کرد اما با اعلام رسمی فیفا، النصر همچنان 460 هزار یورو به لسترسیتی بدهکار است که مربوط به یکی از بندهای قرارداد احمد موسی است.

این حکم ابتدا در اکتبر 2021 منتشر شد و به النصر هشدار داده شد که در صورت عدم پرداخت مبلغ معوقه به لستر، محرومیت از نقل و انتقالات اعمال خواهد شد. در حال حاضر گمان می‌رود که آنها به این حکم عمل نکرده اند و این ممنوعیت برای آنها اعمال شده است. این امر در مورد نقل و انتقالات داخلی و بین المللی صدق می‌کند، به این معنی که آنها در حال حاضر نمی توانند قرارداد بازیکنان خارجی خود را نیز ثبت کنند.

1889065

در حکم اولیه فیفا آمده بود که این محرومیت سه پنجره نقل و انتقالات را شامل می‌شود. همچنین به النصر توصیه شد که اگر لستر تا پایان محرومیت هنوز مبلغی را دریافت نکرده باشد، این موضوع به کمیته انضباطی فیفا ارائه خواهد شد.

برنامه ریزی برای پرداخت فوری

النصر از آن زمان گفته است که این مشکل به قبل از تصاحب مالکیت باشگاه توسط صندوق سرمایه گذاری عمومی (PIF) مربوط می‌شود. گزارش شده است که این مسئله با تیم مالکیت جدید دیگر تکرار نخواهد شد، در حالی که بدهی موسی بلافاصله به لستر پرداخت خواهد شد تا محرومیت لغو شود.

1893952

النصر به هزینه‌های کلان خود ادامه داده و اخیرا مارسلو بروزوویچ هافبک کروات را از اینترمیلان به خدمت گرفت، در حالی که دومینیکو براردی، ملی پوش ایتالیایی و حکیم زیاش، بازیکن چلسی، از جمله بازیکنانی هستند که همچنان ممکن است راهی النصر شوند.

دیدگاه‌ها