کد خبر : 1950601 | 23 تیر 1402 ساعت 12:39 | 30.8K بازدید | 14 دیدگاه

تلاش کاپیتان بیانکونری برای جلب نظر آلگری

ناراحتی بونوچی از یوونتوس: انتظارش را نداشتم!

لئوناردو بونوچی از تصمیم باشگاه برای کنار گذاشته شدنش شوکه و ناراحت است.

ناراحتی بونوچی از یوونتوس: انتظارش را نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی، کاپیتان باتجربه یوونتوس، انتظار نداشت در فاصله چند روز مانده به شروع فصل جدید از تیم کنار گذاشته شود. او در محافل خصوصی ناراحتی خود را از این موضوع اعلام و تاکید کرد برای تغییر نظر مکس آلگری تلاش خواهد کرد.

کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس، در جلسه روز گذشته خود با بونوچی صراحتا اعلام کرد که این بازیکن جایی در برنامه آتی باشگاه ندارد و باید به دنبال باشگاه جدیدی باشد. این در حالی است که مدافع ایتالیایی یک سال دیگر با بیانکونری قرارداد دارد.

1897836

گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود مدعی شد که تصمیم برای قطع همکاری با بونوچی از سوی آلگری اتخاذ شده و جونتولی بعد از مشورت با مدیران یووه آن را به مدافع باتجربه ایتالیایی ابلاغ کرده است.

بونوچی بعد از اطلاع از این موضوع به نزدیکان خود اعلام کرده که از تصمیم باشگاه شوکه و ناراحت شده است چرا که انتظار نداشته تنها در فاصله چند را تا شروع دوران آماده سازی پیش فصل از تیم کنار گذاشته شود.

گاتزتا مدعی شده که کاپیتان یوونتوس هنوز جدایی خود را قبول نکرده و قصد دارد شخصا با آلگری صحبت کرده و برای تغییر نظر او تلاش کند.

دیدگاه‌ها