کد خبر : 1950873 | 24 تیر 1402 ساعت 17:24 | 24.9K بازدید | 71 دیدگاه

برگزاری جلسه کمیته اخلاق افشین پیروانی

افشین پیروانی امروز با حضور در کمیته اخلاق در خصوص پرونده شکل گرفته‌ و محرومیتی که متوجه وی بود، توضیحاتی را ارائه داد.

برگزاری جلسه کمیته اخلاق افشین پیروانی

به گزارش “ورزش سه”، مدیر تیم پرسپوليس بعد از اعلام قوانین مربوط به سقف قرارداد و شرایطی که تیم‌ها در نقل و انتقالات دنبال می‌کنند، صحبت‌هایی انتقادی مطرح کرده بود که با واکنش سریع کمیته اخلاق مواجه شد و وی را به مدت ۲۰ روز از همراهی تیم محروم اعلام کردند.

پیروانی که به واسطه حضور پرسپوليس در لیگ قهرمانان آسیا و شرایط متفاوت تیم‌های قدرتمند حاضر در این رقابت‌ها نگران آینده سرخپوشان بود، در انتقاداتی که مطرح کرده بود خواهان این شده بود که عدالت در این خصوص رعایت شده و شرایط تیم‌ها برای حضوری موفق در آسیا لحاظ شود.

گزارشگربا این حال به نظر می‌رسد اشتباه در بیان و توضیح این مسئله باعث واکنش کمیته اخلاق شده باشد و به همین منظور با محرومیت پیروانی همراه شده بود. افشین پیروانی در توضیح این موضوع به خبرنگار ما گفت: در جلسه کمیته اخلاق در این خصوص صحبت کردیم و به نقطه نظرات خوبی هم رسیدیم. با این حال خودمان هم به این موضوع اشراف داریم که اعلان قانون سقف قرارداد به موجب پیشبرد اهداف فوتبال ایران و کاهش شکایت‌ها و پرونده‌های مالی علیه باشگاه‌های ایرانی در نظر گرفته شده است.

گزارشگروی در ادامه گفت: مسلما من هم نسبت به این موضوع و اجرای قانون و عدالت موضعی ندارم و اگر صحبت‌هایم به شکل مناسبی بیان نشده یا به شخصی برخورده است، عذرخواهی می‌کنم.

گزارشگرپیروانی در پایان گفت: صحبت‌های من درباره اینکه به دنبال این هستند تا پرسپوليس و استقلال از قهرمانی دور شوند به شکل درستی منعکس نشد. حضورم در تمرین تیم (دیدار تدارکاتی پرسپوليس و شمس آذر) نیز به این دلیل بود که هنوز رای کمیته اخلاق به بنده و باشگاه ابلاغ نشده بود و قصدی برای عدول از قانون نبوده است.

دیدگاه‌ها