کد خبر : 1951023 | 25 تیر 1402 ساعت 13:25 | 26.1K بازدید | 14 دیدگاه

تمرین کاتالان‌ها از فردا کامل می شود

پایان تعطیلات: همه ستاره‌های بارسا زیر شلاق ژاوی

با درخواست ژاوی همه ملی‌پوشان بارسلونا جز یک نفر بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی از فردا با این تمرین خواهند کرد.

پایان تعطیلات: همه ستاره‌های بارسا زیر شلاق ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز در فاصله چند روز تا شروع تور آمریکا تمامی بازیکنانش را از فردا در اختیار خواهد داشت. با درخواست این مربی همه ملی‌پوشان بارسلونا بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی در تمرین فردا (سه شنبه – 27 تیر) حاضر خواهند شد.

مارک آندره تراشتگن، ژول کنده، آندریاس کریستنسن، فرانکی دی یونگ، فرانک کسیه، گاوی، عثمان دمبله، روبرت لواندوفسکی و عبدالصمد الزلزولی با توجه به تصمیم اخیر ژاوی تعطیلات خود را نیمه کاره رها کردند تا هر چه زودتر در تمرینات تیم باشگاهی خود حضور یابند.

ایلکای گوندوگان روز گذشته وارد بارسلونا شد و آنسو فاتی نیز با جلو انداختن زمان بازگشت خود، از شنبه در جمع کاتالان ها حاضر شد؛ البته او فقط کارهای باشگاهی خود را در این مدت انجام داده و هنوز سر تمرینات حضور نیافته است.

جولیان آرائوخو تنها ملی پوش بارسلوناست که با تاخیر نسبت به بقیه در تمرینات تیم ژاوی حضور می یابد. او بامداد امروز در دیدار پایانی گلدکاپ مکزیک را مقابل پاناما همراهی و بلافاصله به کاتالونیا سفر خواهد کرد.

معاینات پزشکی بازیکنان بارسلونا قبلا انجام شده و ملی پوشان این تیم ساعت 9 صبح فردا این معاینات را پشت سر خواهند گذاشت. آنها ساعت 19 همان روز اولین برای اولین بار در تمرین پیش فصل تیم حضور پیدا می کنند.

بارسلونا روز چهارشنبه به امریکا سفر و چهار دیدار دوستانه در این کشور برگزار خواهد کرد. یوونتوس، آرسنال، رئال مادرید و میلان حریفان تیم ژاوی در این اردو هستند.

1898474
1898475

دیدگاه‌ها