کد خبر : 1951076 | 26 تیر 1402 ساعت 03:49 | 32K بازدید | 12 دیدگاه

عزت‌اللهی برای وایله بازی کرد (عکس)

روز گذشته وایله در حضور سعید عزت‌اللهی مقابل حریف خود به میدان رفت.

عزت‌اللهی برای وایله بازی کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پشت درهای بسته و در استادیوم VB پارکن، تیم وایله بولدکلاب در دیداری دوستانه به مصاف ویندسیل رفت تا خود را در مقابل این حریف سرشناس دانمارکی محک بزند.

نکته جالب اینکه بازی دوستانه در دو نیمه 30 دقیقه‌ای و در حالی برگزار شد که در بازی دوستانه نخست، عزت‌اللهی در ترکیب قرار نگرفت و وایله نیز با نتیجه 4-1 شکست خورد.

در بازی دوم، عزت‌اللهی از ابتدا در ترکیب قرار داشت و نکته مهم اینکه در سیستم 3-4-3 به عنوان یکی از سه مدافع مرکزی به میدان رفت تا در پست غیرتخصصی حضور داشته باشد.

با این حال وایله این دیدار دوستانه را با نتیجه 4-3 به سود خود خاتمه داد تا در اولین بازی پیش فصل عزت‌اللهی، وایله پیروزی خود را به دست آورد.

1898581
نام عزت‌اللهی در بین مدافعان وایله در این بازی دوستانه دیده می‌شد.

حضور عزت‌اللهی در بازی وایله پس از دو هفته شرکت این بازیکن در تمرینات پیش فصل تیم دانمارکی رقم خورد که با صعود به سطح اول لیگ دانمارک، شرایط متفاوتی پیدا کرده است.

با این حال اگرچه عزت‌اللهی در ترکیب وایله به میدان رفت، اما قرارداد شش ماهه باعث شده تا احتمال جدایی او پررنگ باشد. به عبارتی وایله قصد ندارد پس از سه فصل استفاده از این بازیکن، او در نیم فصل به صورت رایگان تیم را ترک کند. در عین حال وایله پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز به سعید داده است.

دیدگاه‌ها