کد خبر : 1951087 | 25 تیر 1402 ساعت 19:48 | 36.4K بازدید | 15 دیدگاه

سق سیاه ستاره سابق لیورپول: کاش قول نداده بودی!

نبی کیتا، ستاره سابق لیورپول، تنها چند روز بعد از آنکه به هواداران تیم جدیدش وردربرمن قول داد هر هفته برای این تیم بازی خواهد کرد مصدوم شد.

سق سیاه ستاره سابق لیورپول: کاش قول نداده بودی!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت‌های متعدد نبی کیتا در لیورپول که کاسه صبر مربیان و هواداران این تیم را لبریز کرده بود ماه گذشته میلادی به پایان رسید، چرا که قرارداد او منقضی شد و کیتا به عنوان بازیکن آزاد لیورپول را ترک کرد.

کیتا که پیش‌تر سابقه حضور در بوندس‌لیگا را داشت، به عنوان بازیکن آزاد به وردربرمن پیوست. او برای اینکه نگرانی هواداران این تیم آلمانی را برطرف کند در اولین مصاحبه‌اش به آنها قول داد که فصل آینده مصدوم نخواهد شد و هر هفته برای تیم جدیدش به میدان می‌رود.

1898600

اما درحالی‌که هنوز چند روزی از این وعده نبی کیتا نگذشته بود شانس بار دیگر از او برگشت. رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که کیتا قرار بود امروز برای اولین بار با پیراهن وردبرمن در یک بازی دوستانه به میدان برود اما مصدومیت نگذاشت او چنین شانسی داشته باشد.

وردربرمن امروز در یک بازی دوستانه به مصاف اولدنبورگ رفت. نام نبی کیتا در فهرست یازده نفره وردربرمن قرار داشت، اما دقایقی پیش از شروع بازی نامش خط خورد چرا که او در جریان گرم کردن قبل از مسابقه مصدوم شد.

1898601

هواداران وردربرمن صحبت‌های روز جمعه این ستاره اهل گینه را به او یادآوری کردند که گفته بود: "وردبرمن هفته‌ای یک بازی خواهد داشت و این به من کمک خواهد کرد. فشار کاری اینجا در آلمان به اندازه انگلیس بالا نیست. من قول می‌دهم که هر هفته برای وردربرمن بازی کنم و برای موفقیت به تیم کمک کنم".

دیدگاه‌ها