کد خبر : 1951360 | 27 تیر 1402 ساعت 05:22 | 22.8K بازدید | 15 دیدگاه

دلایل توخل برای اصرار بر خرید ستاره سیتی

بایرن از رو نمی‌رود: کایل واکر رو بدید بیاد!

باشگاه بایرن مونیخ در تلاش است کایل واکر مدافع منچسترسیتی را جذب کند.

بایرن از رو نمی‌رود: کایل واکر رو بدید بیاد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی انتظار دارد مبلغی در حدود 17.5 میلیون یورو برای کایل واکر دریافت کند که در ابتدا با مبلغ 52.7 میلیون یورو در سال 2017 به این باشگاه پیوست. اگر واکر به مونیخ منتقل شود، این انتقال پس از انتقال آزاد کونراد لایمر و رافائل گوریرو، سومین انتقال مهم این فصل بایرن است. و این در حالی است که ورود کیم مین جائه از ناپولی در حال حاضر نزدیک است.

در حالی که واکر می‌تواند به جام‌های بیشتری با سیتی دست پیدا کند، به عنوان یک ستاره ۳۳ ساله، به عنوان یک دفاع راست به مونیخ منتقل می‌شود و احتمالاً حقوق بالایی را در باشگاه بایرن درخواست خواهد کرد. و با توجه به سن او، ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا باشگاه آلمانی این همه پول را برای یک بازیکن که فاصله چندانی تا بازنشستگی ندارد، هزینه می‌کند. پس چرا بایرن تا این حد مشتاق واکر است؟

شاید عامل مهم‌تر این انتقال این است که واکر هنوز یک بازیکن برجسته است و بدون شک هنوز در اوج توانایی‌های خود قرار دارد. در فصل گذشته، این مدافع در ۲۲ بازی از مجموع ۲۷ بازی لیگ برتر در تیم پپ گواردیولا از ابتدا شروع به بازی کرد و در طی سه فصل گذشته، فقط ۱۵ بازی را در همه رقابت‌ها از دست داده است. به عبارت دیگر، با وجود سنش، به نظر می‌رسد که واکر در شرایط بسیار عالی قرار دارد.

عامل دیگری که احتمالاً تسهیل‌کننده علاقه بایرن به واکر است، نیاز فوری باشگاه به جذب یک دفاع راست در فصل جدید است. اگرچه باشگاه می‌تواند روی چهار مدافع راست خود مانند بنجامین پاوارد، نوسیر مازروئی، یوزیپ استانیسیچ و بونا سار حساب کند، اما احتمالاً اولین و دومین نفر آنها و چهارمین نفر قرار است در این تابستان از باشگاه جدا شوند، و سومین نفر بیشتر به عنوان یک مدافع مرکزی در نظر گرفته می‌شود.

به همین دلیل، واکر به عنوان گزینه نخست فوری برای توماس توخل در سمت راست دفاع به باشگاه بایرن می‌پیوندد. و با توجه به اینکه بازیکن ملی انگلیسی قادر به بازی در پست‌های بالاتر یا در مرکز دفاع است، به نظر می‌رسد که احتمالاً خرید این بازیکن 33 ساله برای بایرن موفق محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها