کد خبر : 1951682 | 28 تیر 1402 ساعت 12:32 | 22.9K بازدید | 5 دیدگاه

پوچتینو: حرف‌های دله آلی دردناک بود...

سرمربی چلسی توان دیدن این لحظات را نداشت!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، معتقد است که مصاحبه دله آلی با گری نویل به قدری دردناک بود که تماشای آن غیرممکن است.

سرمربی چلسی توان دیدن این لحظات را نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، دله آلی در گفت و گوی اخیر خود با گری نویل فاش کرد که در کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و اخیراً برای مقابله با اعتیاد به قرص‌های خواب آور به مرکز توانبخشی مراجعه کرده است. این اظهارات با واکنش گسترده اهالی فوتبال مواجه شد که با این ستاره انگلیسی ابراز همدردی کردند. مائوریسیو پوچتینو که هدایت آلی را در تاتنهام به عهده داشت در گفت و گو با ESPN اعتراف کرد که نتوانسته مصاحبه این بازیکن را تماشا کند.

پوچتینو در مورد لحظات دردناکی که آلی در مورد آن صحبت کرد گفت: "دیدن دله آلی در چنین شرایطی واقعا سخت بود و مصاحبه به قدری دردناک بود که نتوانستم آن را تا آخر تماشا کنم. او می‌داند که ما (پوچتینو و دستیارانش) چقدر دوستش داریم و چقدر برایمان مهم است."

1899614

او تاکید کرد که به زودی با شاگرد سابقش دیدار می‌کند: "آلی بازیکن شگفت انگیزی بود و به عنوان یک انسان نیز قلب بزرگی دارد. به زودی در لندن با او دیدار می‌کنم و در آغوشش خواهم گرفت. دیدن کسی که دوستش دارید در چنین شرایطی واقعا سخت است. اما دله آلی یک مرد قوی و فوق‌العاده است و مطمئن هستم که با قدرت ادامه خواهد داد."

پوچتینو پیش از این نیز برای کمک به ملی پوش سابق انگلیسی ابراز تمایل کرده بود. دلی آلی فصل گذشته به صورت قرضی در بشیکتاش بازی کرد اما در این فصل به اورتون بازگشته است و باید دید بعد از اتفاقات اخیر چگونه در زمین ظاهر خواهد شد.

دیدگاه‌ها