کد خبر : 1951733 | 28 تیر 1402 ساعت 17:00 | 49.2K بازدید | 48 دیدگاه

مرتضی شریفی قادر به همراهی ایران نیست؛

شوک اول به تیم ملی والیبال بعد از لیگ ملت‌ها

مرتضی شریفی، ستاره تیم ملی والیبال اعلام کرد به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در اردوهای پیش رو همراه ایران باشد.

شوک اول به تیم ملی والیبال بعد از لیگ ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، ایران در هفته سوم لیگ ملتهای ۲۰۲۳ به دلیل مشکلات ویزای بازیکنان کمبود بازیکن داشت و مصدومیت هر یک از نفرات کار را برای کادرفنی ایران پیچیده‌تر می‌کرد. در این میان مصدومیت مرتضی شریفی نیز بدترین خبر ممکن برای تیمی بود که درگیر شکست‌های کلافه‌کننده شده بود.

حال مرتضی شریفی با انتشار یک استوری اعلام کرد به دلیل شرایط مصدومیتش قادر به همراهی تیم ملی در اردوها و مسابقات پیش رو نخواهد بود. او همچنین گفت به دلیل خواست کادرفنی در بازی با آرژانتین با مصدومیت تا انتهای بازی ادامه داده است.

مرتضی شریفی در استوری اینستاگرامش نوشت:"ممنون از اینکه جویای وضعیت سلامتی بنده حقیر بودید. من در اوایل بازی با آرژانتین در اوایل ست پنجم از ناحیه لگن مصدوم شدم اما بنا به خواست کادرفنی و نیاز تیم با همان وضعیت تا آخر ادامه دادم. بعد از بازی درحالی که نمی‌تونستم راه برم به بیمارستان مراجعه کردم و پس از معاینه و بررسی تصاویر ام آر آی و سی تی اسکن توسط پزشک حاذق، جناب دکتر میری، ایشان اعلام کردند که حداقل ۶ هفته استراحت مطلق داشته باشم."

ستاره تیم ملی ادامه داد:"پس از مراجعت به ایران نیز مجددا در ارومیه به چندین پزشک مراجعه نمودم که این عزیزان هم تشخیص‌شان همان مصدومیت و تجویزشان حداقل ۶ تا ۸ هفته استراحت بود. خیلی دوست داشتم در این شرایط حساس کنار سایر بچه‌ها باشم و برای شادی دل شما تلاش کنم. به خصوص که مسابقات آتی در شهر زادگاهم برگزار خواهد شد. نهایتا اینکه برای تیم ملی کشورم و هم‌تیمی‌های عزیزم آرزوی موفقیت می‌کنم."

بنابراین کادرفنی تیم ملی پس از لیگ ملت‌ها نیز با شوک بزرگی مواجه شده است و باید خیلی زود به فکر جایگزین برای این ستاره باشند.

1899708

دیدگاه‌ها