کد خبر : 1951836 | 29 تیر 1402 ساعت 10:46 | 24.2K بازدید | 11 دیدگاه

تماشاگران خاص در بازی دوستانه با سعودی‌ها(عکس)

نساجی و الخلیج عربستان با حضور مهمانان ویژه و سرمربیان ملی در کاراتپه مقابل هم قرار گرفتند.

تماشاگران خاص در بازی دوستانه با سعودی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران که خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند و سومین اردوی پیش فصل را در ترکیه برپا کرده، عصر دیروز در دیداری تدارکاتی مقابل الخلیج، تیم چهاردهم لیگ حرفه‌ای عربستان قرار گرفت و به تساوی بدون گل رسید که این دیدار تماشاگران خاصی داشت.

در کنار رضا حدادیان، مالک و صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران که در محل اردوی این تیم در کمپ گرین پارک ترکیه حضور پیدا کردند و تماشاگران دیدار مقابل الخلیج عربستان شدند، امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی، سرمربیان تیم تیم ملی و امید فوتبال ایران نیز نظاره‌گر این دیدار دوستانه بودند.

حدادیان و قلعه‌نویی که ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند، دیروز در کنار هم به تماشای دیدار تدارکاتی نساجی مازندران و الخلیج عربستان نشستند که درودگر و عنایتی نیز دیگر تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

مالک باشگاه نساجی مازندران امیدوار است تیمش در لیگ قهرمانان نتیجه بگیرد و به همین منظور اردوهای آماده‌سازی مناسب داخلی و خارجی برای تیمش فراهم کرده و امیدوار است بتوانند در لیگ برتر و آسیا نمایش موفقی داشته باشند.

1899906
1899907

گفتنی است، تیم فوتبال امید ایران با هدایت رضا عنایتی نیز در کمپ گرین پارک ترکیه حضور دارد و مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی و دیدارهای تدارکاتی است.

دیدگاه‌ها