کد خبر : 1952141 | 30 تیر 1402 ساعت 19:59 | 57.5K بازدید | 16 دیدگاه

با گلزنی در دیدار دوستانه؛

پیش فصل برای سردار رؤیایی شروع شد

سردار آزمون قصد دارد در فصل پیش رو بهترین نسخه خود را در بایرلورکوزن ارائه دهد.

پیش فصل برای سردار رؤیایی شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون یکشنبه صبح به آلمان رسید تا در تمرینات بایرلورکوزن شرکت کند. ستاره فوتبال ایران تاکید کرده که با وجود تمام شایعات در فصل جدید نیز به کار خود زیر نظر ژابی آلونسو ادامه خواهد داد و قصد دارد روزهای خوبی را در بای آره‌نا سپری کند.  

ویدئو: 305992

آزمون طی مدت زمان حضور در ایران نیز در تمرینات تیم استقلال شرکت کرد تا آمادگی خود را جهت حضور در تمرینات لورکوزن حفظ کند. در واقع به نظر می‌رسد که ستاره تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد در فصل پیش رو ورژن متفاوتی از خود را به نمایش بگذارد و به یک مهره کلیدی و اصلی در تیم ژابی آلونسو تبدیل شود.

ستاره ایرانی که در روزهای اخیر با انگیزه خاصی در تمرینات لورکوزن حاضر شده پیش فصل را نیز فوق العاده آغاز کرده و امروز در یک دیدار دوستانه برای لورکوزن گلزنی کرده است.

در جریان دیدار دوستانه لورکوزن برابر پادربورن سردار آزمون موفق شد گل اول تیم ژابی آلونسو را وارد دروازه حریف کند. سردار در مصافی تک به تک با دروازه حریف با یک ضربه دقیق موفق به گلزنی شد تا پیش فصل برای او رؤیایی آغاز شده باشد و نوید روزهای خوبی را برای این ستاره ایرانی در فصل پیش رو بدهد.

1900370
1900371

دیدگاه‌ها