کد خبر : 1952211 | 31 تیر 1402 ساعت 09:58 | 68.4K بازدید | 119 دیدگاه

مسی هوادار معروف رونالدو را جادو کرد (عکس)

اسپید، هوادار دو آتیشه کریستیانو رونالدو، بعد از گل شگفت انگیز لیونل مسی برای اینتر میامی، هوادار او شد!

مسی هوادار معروف رونالدو را جادو کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو؟ این سوالی است که تا همین چند سال پیش یکی از جذاب‌ترین سوژه‌های بحث دوست‌داران فوتبال به حساب می‌آمد. با خروج این دو ستاره از سطح اول فوتبال اروپا این کری کم شده اما همچنان ادامه دارد و خیلی‌ها منتظرند تا اولین فصل حضور مسی در اینترمیامی را با دوران حضور کریستیانو رونالدو در النصر عربستان مقایسه کنند.

لئو 6 ماه دیرتر از کریس فوتبال اروپا را ترک کرد و برخلاف ستاره پرتغالی، مقصد او عربستان نبود و تصمیم به حضور در فوتبال امریکا گرفت. کاپیتان تیم ملی آرژانتین بامداد امروز در جریان دیدار با کروز آزول در لیگ کاپز اولین بازی خود را برای اینتر میامی انجام داد. مسی در دقیقه 54 وارد زمین شد و در دقیقه 4+90 گل پیروزی تیمش را با یک کاشته استثنایی به ثمر رساند تا نشان دهد برخلاف تصور خیلی‌ها برای تعطیلات به امریکا نرفته است.

1900516

ویدئویی از لحظه زدن ضربه آزاد لیونل مسی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که در نوع خود خیلی جالب توجه است. در این ویدیو اسپید، هوادار معروف کریستیانو رونالدو، در میان جمعیت حاضر در ورزشگاه DRV PNK در حالی که پیراهن رونالدو را به تن کرده ادعا می‌کند که اگر ضربه مسی گل شود دیگر طرفدار او خواهد بود!

اسپید اما انتظار نداشت که این ادعای طنز او به واقعیت تبدیل شود اما این گونه شد و لیونل مسی با یک ضربه دیدنی توپ را به گل تبدیل کرد تا این هوادار با حالتی بهت زده، پیراهن رونالدو را از تن درآورده و پیراهن دیگری که زیر آن بود را به نمایش بگذارد: پیراهن اینترمیامی با نام و شماره لیونل مسی!

اسپید ماه گذشته بعد از سال‌ها انتظار به کمک خواهر کریستیانو رونالدو به آروزی خود رسید در پایان بازی پرتغال و بوسنی موفق شد با ستاره محبوب خود از نزدیک ملاقات کند. اشک‌های او بعد از دیدن رونالدو و کاری که امشب کرد پارادوکسی است که فقط با جادوی مسی می‌توان آن را توجیه کرد.

1900519

دیدگاه‌ها