کد خبر : 1952407 | 01 مرداد 1402 ساعت 02:30 | 44.7K بازدید | 15 دیدگاه

عبور مسیر خارجی علی عدنان از ایران

عراقی شماره ۳۰ لیگ، بهترین لژیونر تاریخ کشورش!

بدون شک حضور کاپیتان تیم‌ملی عراق در فوتبال ایران، نگاه فوتبال‌دوستان عربی را بیشتر از گذشته به لیگ ایران منعطف می‌کند.

عراقی شماره ۳۰ لیگ، بهترین لژیونر تاریخ کشورش!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهمترین‌ نقل‌وانتقالات این فصل، برای نماینده رفسنجان به وقوع پیوست. علی عدنان کاپیتان تیم‌ملی عراق که سابقه حضور در سری آ ایتالیا به همراه اودینزه را در کارنامه دارد، فوتبال ایران و باشگاه مس رفسنجان را انتخاب کرد.

اگر‌ چه علی در اردوی آخر تیم‌ملی عراق به دلیل عدم‌ آمادگی‌ غایب بود اما همیشه جز افراد منتخب سرمربیان تیم‌ملی عراق بوده است.

بازیکنی که از روبین کازان روسیه به تهران برای تمرینات مس نقل‌مکان کرد، این روزها در تمرینات حضور فعالی دارد و با توجه به دیر اضافه شدن به تمرینات این روزها در صورت صلاحدید کادرفنی با برگزاری وعده‌های تمرینی اضافی، در تلاش است که خود را هرچه سریع‌تر به آمادگی کامل پیش از شروع مسابقات برساند.

1900826
1900827

علی که از سال ۲۰۱۳، فوتبال اروپا را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرد، پس از دو فصل حضور در ریزه اسپور ترکیه‌ به فوتبال ایتالیا رفت و تا سال ۲۰۱۹ در سری آ برای اودینزه و آتالانتا به میدان رفت. لیگ آمریکا، مقصد بعدی کاپیتان تیم‌ملی عراق بود. لیگ دانمارک و روسیه، می‌توانستند شاهد حضور این ستاره فوتبال عراق باشند اما مصدومیت‌های بدموقع، درخشش را از علی گرفتند.

ایران، ششمین کشوری است که علی عدنان فوتبال خارجی خود را در آن پیگیری می‌کند. بازیکنی که به زعم طیف کثیری از  فوتبال‌دوستان عراقی، بهترین لژیونر تاریخ این کشور به شمار می‌رود.

1900825

مس رفسنجانلیگ امسال کمتر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود و ساکت الهامی امیدوار است خاطرات بازیکن خوشنامی همچون عماد رضا، این بار با علی عدنان کاظم برای فوتبال ایران تداعی شود.

دیدگاه‌ها