کد خبر : 1952573 | 01 مرداد 1402 ساعت 18:03 | 83.4K بازدید | 88 دیدگاه

نگرانی هواداران منچسترسیتی: شاید سقوط کنیم!

به دنبال عملکرد ضعیف منچسترسیتی در دیدار تدارکاتی خود، هواداران این تیم با نگرانی به این موضوع در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

نگرانی هواداران منچسترسیتی: شاید سقوط کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان بازی منچسترسیتی در برابر یوکوهاما مارینوس، عمکلرد سیتیزن‌ها در این بازی هواداران این تیم را نگران کرد.

منچسترسیتی در جریان اردوی آمادگی پیش فصل خود به مصاف تیم ژاپنی یوکوهاما مارینوس رفت و با وجود اینکه پپ گواردیولا ترکیب قوی را به زمین فرستاده بود، این تیم تا دقیقه 27 دو گل دریافت کرد. البته در نهایت بازی با نتیجه 5-3 به سود سیتی به پایان رسید اما نمایش ضعیف شاگردان پپ گواردیولا در 40 دقیقه‌ی ابتدایی باعث نگرانی هواداران این تیم شد.

1901079

هواداران نگران سیتی در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان دادند. یک کاربر نوشت: "در برابر لوله‌کش‌های پاره وقت به دنبال تساوی هستیم، کارمان تمام است."
یک نفر دیگر اضافه کرد: "این فصل را لغو کنید. ما سال آینده بازمی‌گردیم."
کاربر دیگری گفت: "حدس می‌زنم که ما سقوط خواهیم کرد."

اما نگرانی هواداران سیتی با دو گل جان استونز و خولیان آلوارز، پیش از پایان نیمه اول کاهش یافت.
مطابق عرف بازی‌های پیش فصل، در آغاز نیمه دوم، همه بازیکنان ترکیب سیتی به جز دروازبان این تیم تعویض شدند و پس از شروع بازی تنها 7 دقیقه زمان لازم بود تا ارلینگ هالند تیمش را در بازی پیش بیندازد. و پس از اون نیز رودری اختلاف را به دو گل رساند.

1901078

یوکوهاما با زدن گل سوم تلاش کرد تا نتیجه بازی را برگرداند اما هالند با به ثمر رساندن گل پنجم تیمش روی سانتر ژوآئو کانسلو، پیروزی تیمش را قطعی کرد.

20 درصد از سهام باشگاه یوکوهاما متعلق به منچسترسیتی است و 80 درصد سهام آن در اختیار خودروسازی نیسان است.

سیتی در ادامه برنامه پیش فصل خود باید در دو بازی دشوار به مصاف بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید برود.

دیدگاه‌ها