کد خبر : 1952594 | 01 مرداد 1402 ساعت 20:03 | 43K بازدید | 11 دیدگاه

اعتراض به داوری به پیش فصل هم کشیده شد

فریاد فکری: این گل ده متر آفساید بود!

بازی هوادار تهران و ملوان بندرانزلی بسیار پرتنش و نفس‌گیر دنبال شد.

فریاد فکری: این گل ده متر آفساید بود!

به گزارش "ورزش سه"، امروز در چارچوب یک بازی دوستانه هوادار و ملوان در کمپ الیاف به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با جدیت یک بازی لیگ برتری برگزار شد. ملوان در این بازی با تک گل رضا جعفری در دقیقه ۴۰ پیروز شد اما این تمام ماجرا نبود. کادر فنی هوادار معتقد بودند گل جعفری که روی پاس در عمق به ثمر رسیده در شرایط آفساید بوده است.

1901132

در ادامه بازی امین پورعلی بار دیگر دروازه هوادار را باز کرد اما کمک داور آفساید اعلام کرد و از اینجا اعتراض‌های بازیکنان ملوان شدت گرفت. درحالی که محمد نوری، دستیار تارتار نیز برای صحبت به سمت کمک داور رفته بود و اعتراض‌های ملوانی‌ها شنیده می‌شد، محمود فکری از کوره در رفت و معتقد بود نباید اینقدر به داوری اعتراض کنند چرا که گل اول‌شان در حالی که جعفری ده متر در آفساید بوده به ثبت رسیده است!

1901134

درحالی که هنوز فریادهای فکری لب خط تمام نشده بود و داور دستور به ادامه بازی داد یک خطای شدید روی بازیکن هوادار رخ داد. همانطور که از عکس‌های بازی نیز مشخص است بازیکنان برخوردهای فیزیکی سختی با یکدیگر داشتند و این موضوع می‌تواند به دلیل خستگی ناشی از تمرینات سخت پیش فصل و همچنین روزهای کوتاه باقی مانده تا شروع لیگ باشد.

1901136

همچنین فکری در این بازی پس از اخراج بازیکن‌شان نیز اعتراض زیادی به داور داشت و او را مستحق کارت قرمز نمی‌دانست. قضاوت این بازی پرتنش برعهده وحید زمانی بود.

در سال‌های اخیر و به خصوص از زمانی که VAR به بخشی از فوتبال حرفه‌ای جهان تبدیل شد ولی این تکنولوژی در ایران نیامد، اعتراضات به داوری به اوج خود رسیده و نمی‌توان انتظار داشت در فصل بیست و سوم اوضاع متفاوت باشد. این اعتراضات حتی در بازی‌های دوستانه پیش فصل نیز وجود دارد و پیش درآمدی بر تنش‌های لیگ جدید است.

1901133
1901135

دیدگاه‌ها