کد خبر : 1952929 | 03 مرداد 1402 ساعت 17:45 | 64.1K بازدید | 74 دیدگاه

یادش بخیر: چه گلی زدی کریس رونالدو!

کریستیانو رونالدو 5 سال بعد از گل قیچی برگردان تاریخی‌اش مقابل یوونتوس در دیدار دوستانه مقابل پی‌اس‌جی با پیراهن النصر یک ضربه قیچی برگردان تماشایی دیگر به نمایش گذاشت.

یادش بخیر: چه گلی زدی کریس رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، النصر امروز در ژاپن یک بازی دوستانه مقابل پاری سن ژرمن برگزار کرد که دیدار تدارکاتی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

درحالی‌که پاری سن ژرمن ستاره اصلی و جنجالی این روزهایش، کیلیان امباپه، را در اختیار نداشت، النصر با ستاره بزرگش، کریستیانو رونالدو، وارد میدان شد. تیم پاریسی به جای کیلیان از برادر شانزده ساله او، اتان، در زمین استفاده می‌کرد.

شاگردان لوئیس انریکه در این بازی نتوانستند راهی برای باز کردن دروازه النصر پیدا کنند و هم‌تیمی‌های رونالدو و خود او چند فرصت عالی به دست آوردند که با درخشش دوناروما و کمی بی‌دقتی در زدن ضربات آخر نتوانستند از این بازی با پیروزی بیرون بیایند.

یکی از اتفاقات جالب این مسابقه ضربه برگردانی بود که کریستیانو رونالدو در 38 سالگی زد. این برگردان فوتبالدوستان را به یاد قیچی برگردانی تاریخی انداخت که ابرستاره پرتغالی پنج سال پیش در لیگ قهرمانان اروپا به گل تبدیل کرد تا یکی از بهترین گل‌های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رقم بخورد.

1901738
1901739

در سال 2018 در یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ رئال مادرید و یوونتوس به مصاف هم رفتند و گل درخشان کریس رونالدو، که آن روزها همچنان با پیراهن رئال به میدان می‌رفت، با یک قیچی برگردان تماشایی به یکی از مشهورترین گل‌های او و لیگ قهرمانان تبدیل شد.

1901737

رونالدو در دقایق اولیه دیدار رئال و یوونتوس دروازه این تیم ایتالیایی را باز کرد. او بعد از این گل حدود یک ساعت منتظر ماند، اما این انتظار واقعا ارزشش را داشت. او در نیمه دوم مسابقه در محوطه جریمه حریف با پرشی بسیار بلند به هوا برخاست و درحالی‌که پشت به دروازه داشت، در حالتی قرار گرفت که بدنش موازی با زمین شده بود. او سپس با یک قیچی برگردان تماشایی جان‌لوئیجی بوفون را مقهور کرد.

دیدگاه‌ها