کد خبر : 1952981 | 03 مرداد 1402 ساعت 23:50 | 18.1K بازدید | 14 دیدگاه

صادق محرمی و یک پاس گل تمیز (عکس)

صادق محرمی با فراری تند و تیز و دیدنی از سمت راست، پایه‌گذار یکی از گل‌های تیمش بود.

صادق محرمی و یک پاس گل تمیز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از دور دوم مرحله انتخابی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، دیناموزاگرب در استادیوم ماکسیمیر میزبان آستانه قزاقستان بود. هم‌تیمی‌های صادق محرمی که فصل جدید لیگ کرواسی را با شکست برابر هایدوک اسپلیت آغاز کرده بودند، به دنبال جبران آن باخت بودند.

آستانه که به عنوان نائب قهرمان فصل قبل لیگ قزاقستان راهی مرحله انتخابی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا شده بود، در دور نخست توانست دیناموتفلیس گرجستان را شکست دهد و در دور بعدی در زاگرب، به مصاف میزبان خود دینامو رفت.

ویدئو: 306286

صادق محرمی در این مسابقه و به مانند دیدار قبلی، کار را از ابتدا آغاز کرد و یکی از یازده بازیکن ابتدایی تیم ایگور بیشچان بود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، نماینده کرواسی کار را پرقدرت آغاز کرد و توانست در نیمه نخست دو مرتبه توسط داریو اشپیکیچ و لوکا ایوانیوشک به گل برسد.

در دقایق پایانی نیمه نخست، حرکت بازیکن ایرانی دینامو منجر به گل دیگری شد. پس از اینکه صادق محرمی پاس خوب مارکو بولات را دریافت کرد، از سمت راست به حرکت درآمد و سپس با استارتی انفجاری و تند و تیز، چند متری از مدافع حریف پیش افتاد و با یک ارسال دقیق به تیر دوم، لوکا ایوانیوشک را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن نیز با ضربه سر، دروازه آستانه را باز کرد.

1901852

در نیمه دوم نیز لوکا ایوانیوشک موفق شد هت تریک خود را کامل کند تا دیناموزاگرب دیدار رفت از مرحله انتخابی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پر گل چهار بر صفر پشت سر بگذارد و 9 روز دیگر در بازی برگشت در قزاقستان به مصاف حریف خود برود.

محرمی در این دیدار عملکرد خوبی داشت و 3 بار مانع از گلزنی حریف شد و دروازه دینامو را نجات داد. او با 2 دریبل موفق، یک پاس کلیدی، 89 درصد دقت پاس و 76 لمس توپ، نمره بسیار خوب 7.9 را کسب کرد و سومین بازیکن برتر زمین بود.

دیدگاه‌ها