کد خبر : 1953092 | 04 مرداد 1402 ساعت 13:40 | 46.2K بازدید | 64 دیدگاه

ما هم می‌توانیم فینالیست شویم

اگر بارسا مثل اینتر خوش‌شانس باشد

مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می‌توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.

اگر بارسا مثل اینتر خوش‌شانس باشد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دو سال اخیر نتوانسته از دور گروهی لیگ قهرمانان صعود کند ولی خوشبین است فصل پیش رو روند را تغییر داده و به مراحل بالای جام برسد. تیمی که زمانی مدعی قهرمانی بود، حالا هدفش صعود از دور گروهی است. قهرمان لالیگا توانسته با جذب ایلکای گوندوگان، اینیگو مارتینز و اوریول رومئو، خود را تقویت کند.

1893456

مارک آندره تراشتگن، در مورد اهداف بارسلونا گفت: «ما فصل قبل در لالیگا بسیار خوب کار کردیم و قهرمان شدیم ولی وقتی به دو سال اخیر نگاه می‌کنیم، مشخص است که باید در لیگ قهرمانان کارهای بسیار بهتری انجام دهیم. ما زمانی هر سال یکی از شانس‌های قهرمانی بودیم و به راحتی تا هشت تیم بالا می‌آمدیم اما حالا هدف اول ما باید صعود از گروه باشد و سپس باید سعی کنیم به مراحل بالاتر برسیم.»

1896795

تراشتگن ادامه داد: «اینتر فصل قبل نشان داد که با کمی خوش شانسی می‌توان حتی تا فینال بالا رفت. آنها در فینال خیلی خوب جنگیدند و در حالی که حتی از سیتی برتر بودند، شکست خوردند. ما هم باید قدم به قدم پیش برویم و کسی چه می‌داند؟ شاید با کمی شانس ما هم بتوانیم فینالیست شویم. تیمی جوان و در عین حال باتجربه داریم و تلاش می‌کنیم موفق‌تر از دو سال اخیر کار کنیم.»

1898964

تراشتگن در مورد پیوستن گوندوگان به بارسا و نقش خودش در متقاعد کردن او گفت: «او یک فوتبالیست فوق العاده خوب و باتجربه است. با دانستن سبک بازی بارسا به خاطر سال‌ها بازی زیر نظر گواردیولا، نیازی به زمان زیاد برای تطابق خودش با ما ندارد. ما تلاش داریم او در تیم احساس راحتی کند و بازی خودش را انجام دهد.
ایلکای هرگز به من نمی‌گفت که آیا می‌آید یا نه، اما من همیشه سعی می‌کردم کاری کنم او بارسا را به عنوان چالشی جذاب ببیند. این تصمیمی است که او باید می‌گرفت و خوشحالم که حالا بازیکنی در سطح او برای ما بازی می‌کند.»

1901782

پیوستن احتمالی امباپه به رئال

من حتی اخبار نقل و انتقالات خودمان را هم تعقیب نمی‌کنم چه برسد به اخبار رئال. فقط روی تمرینات تمرکز دارم.

دیدگاه‌ها