کد خبر : 1953142 | 03 مرداد 1402 ساعت 18:54 | 94 بازدید | 0 دیدگاه

مربی سردار فعلا به رئال مادرید فکر نمی‌کند

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، در مصاحبه جدیدش تأیید کرده حضور روی نیمکت رئال مادرید فعلا در برنامه‌های او نیست‌

مربی سردار فعلا به رئال مادرید فکر نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو در حال حاضر به رئال مادرید فکر نمی‌کند. سرمربی بایرلورکوزن می‌داند که نام او به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری رئال در آینده مطرح می‌شود، اما در حال حاضر علاقه‌‌ای به آن ندارد.

اگرچه مشخص است که او از احتمال حضور  روی نیمکت رئال مادرید هیجان‌زده خواهد بود اما در حال حاضر او روی لورکوزن متمرکز است و به حدس و گمان‌ها بهایی نمی‌دهد.

خبرنگار مارکا در حاشیه اردوی لورکوزن فرصتی پیدا کرد تا از احتمال سرمربیگری این سرمربی اسپانیایی در رئال سوال بپرسد. ژابی در این خصوص گفت:"رئال مادرید؟ هر چیزی در زمان خودش اتفاق می‌افتد. الان اینجا خیلی خوشحالم. اکنون اینجا هستم، بسیار خوشحالم و باید آنچه در آینده اتفاق بیفتد، را خواهیم دید. به طور معمول در فوتبال، وقتی به چیزی در آینده فکر می‌کنید، تمرکزتان را روی چیزی که به شما نزدیک است از دست می‌دهید و در حال حاضر فقط به آنچه در اینجا داریم، فکر می‌کنم."

1902126

ژابی درمورد اینکه تلاش دارد تا تغییرات زیادی در لورکوزن ایجاد کند، گفت:"نمی‌خواهم این تیم بایرِ ژابی باشد، می‌خواهم این تیم یک تیم باشد. اینکه تیم بلد باشد در همه جنبه‌ها خوب بازی کند، کنترل خوبی با توپ داشته باشد، ما در دفاع ثبات داریم، ریتم خوبی داریم، می‌دانیم که مسابقات را به خوبی تحلیل می‌کنیم."

ژابی آلونسو که اصرار داشت پروژه بایرلورکوزن "بسیار هیجان انگیز" است، گفت:"اکنون ما زمان داریم تا خوب کار کنیم و ببینیم با چه چیزی احساس راحتی داریم و چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی برای پیشرفت و یادگیری مناسب نیست."

آینده نامشخص نیمکت مادرید

در رئال مادرید، نام ژابی آلونسو همیشه یکی از گزینه‌های جانشینی کارلو آنچلوتی بوده است. درست مانند رائول گونزالس یا آلوارو آربلوا، بازیکنان سابق رئال مادرید شانس زیادی برای مربیگری در این تیم دارند.

آنچلوتی ظاهراً در پایان فصل آینده رئال را به مقصد تیم ملی برزیل ترک می‌کند و این ارتباطی به نتایج او در فصل آینده نخواهد داشت. در صورت این جدای ژابی یکی از گزینه‌های مورد نظر باشگاه خواهد بود.

دیدگاه‌ها