کد خبر : 1953166 | 04 مرداد 1402 ساعت 20:44 | 93.5K بازدید | 69 دیدگاه

حساب باز می‌شود، پول می‌آید؛

دو وعده مهم خانی به هواداران استقلال

عضو هیئت‌مدیره استقلال بعد از ترک جلسه با پیشکسوتان این باشگاه بار دیگر مدعی شد که هفته آینده قرارداد اسپانسر نهایی خواهد شد.

دو وعده مهم خانی به هواداران استقلال

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا خانی که در جلسه با پیشکسوتان از امضای قرارداد اسپانسری در هفته آینده خبر داده و اعلام کرده بود که پول در همین زمان به حساب باشگاه واریز خواهد شد، در این خصوص به خبرنگاران نیز توضیحاتی را ارائه کرد.

او در این خصوص گفت: ما قطعا در هفته آینده توافق خواهیم کرد. دوستان انتقاد می‌کنند که مدیران باشگاه دائم می‌گویند این هفته و هفته آینده اما ما بر اساس صحبت‌های طرف مقابل، صحبت می‌کنیم.

خانی با اشاره به ورود پول به باشگاه اظهار داشت: به ما قول دادند هفته آینده منابع مالی قطعا تزریق خواهد شد و حساب بانکی قطعا باز خواهد شد و می‌توانیم به تعهداتمان در قبال بازیکنان و مربیان عمل کنیم.

ویدئو: 306330

عضو هیئت مدیره استقلال راجع به اینکه آیا بلافاصله بعد از توافق با اسپانسر پول به حساب واریز می‌شود؟ عنوان کرد: هفته آینده بحث اسپانسر که تمام شود و معرفی انجام شود، دیگر مشکلی نخواهد بود.

به نظر می‌رسد باشگاه استقلال برخلاف فصل گذشته که با همراه اول همکاری کرده بود، حالا ایرانسل را به عنوان اسپانسر جدید خواهد داشت.

دیدگاه‌ها