کد خبر : 1953197 | 05 مرداد 1402 ساعت 04:53 | 41.3K بازدید | 8 دیدگاه

مکالمه فضایی ستاره پرسپولیس در تمرین!(عکس)

وینگر پرسپولیس بعد از یک فصل پر از جام و البته همراه با مصدومیت برای حضور قوی در لیگ بیست و سوم آماده می شود.

مکالمه فضایی ستاره پرسپولیس در تمرین!(عکس)

به گزارش"ورزش سه" چهره سعید صادقی در تمرینات آماده سازی پرسپولیس در حالی که کنار آدمک فلزی تمرین ایستاده قابل توجه است. او انگار دارد با این آدمک حرف می زند و این کار را هم خیلی جدی انجام می دهد. 

پشت سر او و در نقطه خارج از فوکوس وحدت هنانوف هم انگار محو این صحنه است که شبیه مکالمه یک انسان و یک آدم فضایی در وسط زمین فوتبال است. 

1902217

سعید صادقی پرافتخار ترین فصل فوتبالی اش را سال گذشته همراه با پرسپولیس تجربه کرد. او فصل گذشته و بعد از دوسال حضور در گل گهر با قراردادی یکساله به پرسپولیس پیوست و امسال یکی از دغدغه های یحیی و باشگاه تمدید قرارداد با او بود. البته که درویش خیلی زود توانست به این مهم دست پیدا کند تا پرسپولیس فصل بعد این بازیکن مهمش را همراه داشته باشد. 

او که در فصل گذشته در بیشتر مسابقات به عنوان وینگر راست در زمین حضور داشت در مجموع 27 بازی برای پرسپولیس انجام داد، 6 گل زد و 4 پاس گل هم داد. این در حالی است که او در دو مقطع پشت سرهم به خاطر مصدومیت همسترینگ شش بازی لیگ و دو بازی جام حذفی را از دست داد. مهمترین بازی هایی که از دست داد بازی برگشت و بازی مرحله یک هشتم برابر سپاهان بود که پرسپولیس در لیگ شکست خورد اما پیش از آن در جام حذفی رقیب اصلی اش را شکست داد. 

نکته جالب درباره سعید صادقی اینکه او در ابتدای فصل و پیش از مصدومیت تنها 2 گل آن هم در بازی هفته پنجم برابر هوادار به ثمر رساند. اما بعد از گذراندن این دوران و در بازی های پایان فصل او چهارگل زد و دو پاس گل هم داد. 

بی تردید این وینگر 29 ساله یکی از مهره های کلیدی یحیی در فصل آینده رقابت ها باشد .

دیدگاه‌ها