کد خبر : 1953367 | 05 مرداد 1402 ساعت 23:49 | 46K بازدید | 55 دیدگاه

پیروزی ارزشمند ساپینتو برای حضور در لیگ کنفرانس

تیم فوتبال آپوئل با پیروزی برابر حریف خود، دیدار رفت از مرحله انتخابی لیگ کنفرانس را با قدرت پشت سر گذاشت.

پیروزی ارزشمند ساپینتو برای حضور در لیگ کنفرانس

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت از مرحله انتخابی لیگ کنفرانس، تیم فوتبال آپوئل نیکوزیا در ورزشگاه خانگی خود، یعنی جی‌اس‌پی استادیوم، پذیرای تیم وویوودینای صربستان بود که موفق شد این تیم را شکست دهد.

1902542

این بازی با حملات پردامنه شاگردان ریکاردو ساپینتو همراه بود و آنها در دقیقه 31 دروازه حریف را باز کردند. ارسال ویلسون ادواردو از سمت چپ، پس از دفع ناقص مدافعان آپوئل در سمت راست به متئو سوسیچ رسید و ارسال زمینی این بازیکن در دهانه دروازه نصیب گیورگی کویلیتایا شد و مهاجم گرجستانی به راحتی دروازه وویوودینا را گشود.

در نیمه دوم میهمان به گل تساوی دست یافت. ارسال نیکولا کومیچ در دهانه دروازه به دژان زوکیچ رسید و این بازیکن توانست با یک ضربه سر دیدنی، بازی را به تساوی بکشاند.

1902541

آپوئل برای رسیدن به گل تساوی، حملات خود را افزایش داد. در دقیقه 64 و روی کرنر ارسالی ویلسون ادواردو، توپ با سایش به سر گیورگی کویلیتایا از بازیکنان حریف از جمله سنگربان وویوودینا که روی خروج دچار اشتباه شده بود، عبور کرد و به لاشا دیوالی رسید و این بازیکن پس از کنترل توپ، با ضربه‌ای قیچی برگردان دروازه حریف را باز کرد تا بازی 2 بر یک شود.

در نهایت نیز این بازی با همین نتیجه به سود آپوئل نیکوزیا به پایان رسید تا شاگردان ساپینتو دیدار رفت را با پیروزی 2 بر یک پشت سر بگذارند. مسابقه برگشت پنج‌شنبه هفته آینده در صربستان برگزار می‌شود.

1902539

دیدگاه‌ها