کد خبر : 1953421 | 06 مرداد 1402 ساعت 14:33 | 76.6K بازدید | 34 دیدگاه

جای این بنر در بازی استقلال خالی (عکس)

آبادانی‌ها قصد داشتند از پدیده جدید لیگ برتر در دیدار با استقلال رونمایی کنند.

جای این بنر در بازی استقلال خالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان پس از بقای شگفت انگیز در لیگ برتر با هدایت عبدالله ویسی، طی هفته‌های اخیر خود را آماده حضور در فصل جدید می‌کرد و انگیزه بالایی برای ورود به مسابقات داشت، اما یک اتفاق تلخ با درگذشت محمد عجمی‌پور اعضای این تیم دچار به شوک فرو برد تا شرایط متفاوتی برای نخستین بازی فصل پیدا کنند.

خبر درگذشت محمد عجمی‌پور، بازیکن جوان صنعت نفت آبادان که در فاصله ۹ روز مانده به دیدار مقابل استقلال اتفاق افتاد، باعث شد تا یکی از بازیکنان فیکس عبدالله ویسی و پدیده‌ای که قرار بود رونمایی شود، از ترکیب و لیست برزیلی‌ها برای نخستین بازی لیگ برتر کنار برود.

نمایش عجمی‌پور در رده‌های پایه صنعت نفت و حضور مقطعی و درخشش در تمرینات تیم بزرگسالان طی سالیان اخیر کاری کرد تا بتواند به جمع شاگردان ویسی اضافه شود و در دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل نیز در ترکیب قرار بگیرد و از سوی دیگر محبوبیت خاصی هم در بین تماشاگران آبادانی پیدا کند.

درحالی‌که تماشاگران صنعت نفت منتظر درخشش و رونمایی از عجمی‌پور در فصل جدید و نخستین بازی مقابل استقلال بودند و حتی برای او بنر طراحی کرده بودند، اما درگذشت این فوتبالیست جوان موجب شد تا بنرهایی که قرار بود در ورزشگاه برای معرفی این بازیکن با لقب پدیده نصب کنند، از برنامه آبادانی‌ها حذف شود.

1902635

دیدگاه‌ها