کد خبر : 1953568 | 07 مرداد 1402 ساعت 11:55 | 39.6K بازدید | 17 دیدگاه

برای اینکه حواسمان به بازیکنان جوان باشد

شماره 24 فوتبال ایران را بایگانی کنید

شاید تصمیمی احساسی به نظر بیاید، اما می‌توان یک بار برای همیشه شماره 24 را در فوتبال ایران به بایگانی سپرد.

شماره 24 فوتبال ایران را بایگانی کنید

به گزارش "ورزش سه" محمد عجمی، بازیکن جوان تیم صنعت نفت آبادان، متاسفانه در اثر تصادف جان باخت. این اتفاق تلخ یک روز بعد از تصادف دلخراش بازیکنان جوان ذوب آهن در جاده فلاورجان رخ داد که در آن یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند. 

فوتبال ایران روزهای تلخی را سپری می‌کند. شاید آمار مرگ‌ها کمی از سطح بالاتر باشد. در خردادماه همین سال بازیکن تیم ایرانجوان بوشهر در یک بازی محلی در اثر ایست قلبی درگذشت. و یک ماه قبل از آن در اردیبهشت امیرحسین شیرچی در حین بازی شهدای بابلسر - نفت و گازگچساران در زمین فوتبال دچار حمله قلبی شد و پیش از رسیدن به بیمارستان فوت کرد. در بهمن ماه 99 هم فرحان یوسفی، بازیکن تیم ملوان، به دلیل ایست قلبی درگذشته بود.

با اینکه آمار حمله قلبی به بازیکنان جوان فوتبال بالا به نظر می‌رسد مرگ در اثر تصادف هم اتفاقی است که در فوتبال ایران شایع است. در سال 97 یک بازیکن جوان نفت آبادان به نام محسن میرزایی در اثر تصادف با موتورسیلکت درگذشت. در اسفند 99 مهدی قائینی، بازیکن جوان شهرخودرو، نیز در اثر تصادف رانندگی جان خود را از دست داد. 
البته اتفاقات تلخ از نوع دیگری هم بودند، مانند مرگ علی نوبخت، بازیکن جوان احسان ری، که بر اثر مصدومیت از ناحیه سر متاسفانه درگذشت. 

اینک خبر درگذشت بازیکن جوان نفت آبادان در اثر تصادف منتشر شده که پیش از این محمد عباس‌تبار، بازیکن تیم شهرداری همدان، براثر بیماری سرطان و البته هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس، در مهرماه 1394 بازیکنان فوتبالی بودند که شماره 24 می‌پوشیدند و امروز برخی‌ها که کمی ذهنیت ماورایی یا خرافاتی دارند نسبت به این شماره بدبین شده‌اند. شاید بایگانی کردن این شماره اتفاق بدی نباشد، نه برای اینکه 24 شماره‌ای نحس برای فوتبال ایران است، بلکه برای یادبود این جوانان ازدست‌رفته فوتبال و یادآوری این نکته که بیشتر حواسمان به بازیکنان جوان فوتبال باشد

دیدگاه‌ها