کد خبر : 1954052 | 09 مرداد 1402 ساعت 11:10 | 25.4K بازدید | 9 دیدگاه

برمر: کسی از آینده خبر ندارد اما فعلا در یووه هدف دارم

ستاره برزیلی سری A را به لیگ برتر ترجیح می‌دهد!

گلیسون برمر، ستاره برزیلی یوونتوس، تاکید کرد با وجود داشتن پیشنهاد از باشگاه‌های لیگ برتری می‌خواهد با بیانکونری جام کسب کند.

ستاره برزیلی سری A را به لیگ برتر ترجیح می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، گلیسون برمر بعد از 4 سال حضور موفق در تورینو سال گذشته راهی یوونتوس شد. او یکی از مهره‌های اصلی تیم مکس آلگری بود و در 43 بازی به میدان رفت. همین عملکرد خوب باعث شد تا این مدافع برزیلی مشتریانی از لیگ برتر داشته باشد. برمر اما در گفت و گوی اخیر خود تاکید کرد که فعلا به این پیشنهادات فکر نمی کند.

او که همراه با یووه در تور پیش فصل امریکا حضور دارد در گفت و گو با گاتزتا دلو اسپورت در مورد پیشنهاداتی که از لیگ برتر دارد گفت: "لیگ برتر یک لیگ بسیار مهم و بزرگ است اما من می‌خواهم در یوونتوس که بهترین باشگاه ایتالیاست بمانم. نمی‌توان آینده را پیش بینی کرد اما در حال حاضر فقط به یوونتوس فکر می کنم و می‌خواهم با این باشگاه فاتح اسکودتو شوم."

مدافع برزیلی یووه در مورد شرایط تیمش برای فصل جدید گفت: "همان طور که آلگری گفته ما در زمین بازی سوم شدیم ولی باید عملکردمان را نسبت به سال گذشته بهتر کنیم. وقتی در یوونتوس هستید همیشه به پیروزی فکر می‌کنید. ما در مرحله شکل گیری قرار داریم و در حال برداشتن اولین قدم‌ها هستیم. باید به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم و سپس در پی اهداف دیگری چون قهرمانی در اسکودتو باشیم."

برمر شماره 3 جورجیو کیه‌لینی، اسطوره یوونتوس را به تن می کند؛ شماره ای که قبل از پوشیدنش از کیه‌لینی اجازه گرفته است: "من قبل از پوشیدن این شماره از کیه‌لینی اجازه گرفتم. معمولا با او صحبت می کنیم و او در کمپ تمرینی‌مان حضور پیدا می کند. او یکی از بازیکنانی است که نقش مهمی در تاریخ یوونتوس داشت و توصیه های بسیار مهمی به من کرده است. ما از نظر ویژگی بازی شبیه به هم هستیم."

دیدگاه‌ها