کد خبر : 1954218 | 10 مرداد 1402 ساعت 05:14 | 38.1K بازدید | 20 دیدگاه

میلان همه مهاجمان دنیا را می‌خرد، جز طارمی!

هنوز کارهای انتقال یونس موسی کامل نشده است که اعلام شده میلان به خرید آلِخو ولیز، مهاجم 19 ساله باشگاه روساریو سنترال، علاقه‌مند است.

میلان همه مهاجمان دنیا را می‌خرد، جز طارمی!

به گزارش "ورزش سه"، میلان اخیراً با همراهان آلخو ولیز ملاقات کرده است و اکنون در حال بررسی برای ارسال یک پیشنهاد است. از طرفی ناتینگهام فارست نیز با روسونری وارد رقابت برای جذب این بازیکن شده است.

آث میلان در فصل نقل و انتقالات به طور باور نکردنی فعال بوده است. آن‌ها در حال حاضر بر روی دو انتقال کار می‌کنند. خرید یونس موسی از والنسیا و فروش آنته ربیچ به بشیکتاش.

به طور کلی روسونری در این پنجره نقل و انتقالاتی هفت بازیکن را به خدمت گرفته است: ساموئل چوکووئزه، نوآه اوکافور، روبن لوفتوس چیک، کریستین پولیشیچ، لوکا رومرو و مارکو اسپورتیلو، بازیکنانی هستند که میلانی‌ها در تابستان امسال به خدمت گرفته‌اند.

طبق گزارش‌ها، اولین ملاقات بین نزدیکان ولیز و مدیران میلان چند روز پیش برگزار شد، جایی که باشگاه علاقه خود را به استعداد روساریو تایید کرد.

روسونری اکنون به طور جدی در حال بررسی ارائه اولین پیشنهاد خود برای این مهاجم نوک 19 ساله است. باشگاه این بازیکن، برای فروش او مبلغ 15 میلیون یورو را درخواست کرده است که برابر با بند فسخ این بازیکن است.

با این حال میلان کار راحتی برای جذب ولیز ندارد زیرا ناتینگهام فارست نیز به رقابت برای جذب این مهاجم آرژانتینی پیوسته است.

دیدگاه‌ها